Aldebaran_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bygger ny pc og har "gått meg bort i jungelen" av skjermkort. Hovedkort ASUS A8N og CPU AMD 64 2.0 Venice. Noen aktuelle hensyn å ta i forbindelse med valg av kort: Hovedbruksområde for pc vil være musikk og noe video Brikkesett, hva er det (ATI Radeon, NVIDIA GeForce osv.) og hva er best? Minne 128 eller 256 MB Kort med eller uten vifte? Kvalitet på lager i vifte når vifta blir 'hengende' på kortet i et stående midi tower? Støynivå fra vifte Hva med temperatursensorstyrt vifte? Forslag på kort som er gode og stabile Trenger gode tips og brukererfaring fra andre brukere, og eventuelle linker som gir god veiledning. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 det største spørsmålet er: hvor mye penger har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du glemte kanskje en viktig punkt, hvor mye bør kortet koste ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Her bør et GF6200 e.l. med passiv kjøler gjøre susen, hvis du ikke har tenkt å bruke PC-en til spill? Endret 4. oktober 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Her bør et GF6200 e.l. med passiv kjøler gjøre susen, hvis du ikke har tenkt å bruke PC-en til spill? Hehe ! Tenkte på det samme.... Endret 4. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
lovehater Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvor mye skal du legge i skjermkortet? For å si det sånn så vet jeg ikke om noen high end kort med passiv kjøler, så er nå det utelukket. Lenke til kommentar
Aldebaran_ Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 det største spørsmålet er: hvor mye penger har du tenkt å bruke? Ca. 1000-1200 kr Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310289&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311566&cks=PRL Endret 4. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå