Thor. Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har problemer med maskina mi. Fikk den i dag og skulle bygge den. når jeg skrur på maskinen så blinker Bzerk strømforsk og ingen respons. ellers så lyser en grønn lampe på HK som sikkert tyder på at HK får strøm. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Blinker strømforsyningen? 500W bZerk PSU'en du har? Har du prøvd og jumpstartet den får å se om den funker? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 -k..... Eeeeh hvor er jumpbryter`n? og ja 500 bZerk. PS: HK et mitt er Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke så mye erfaring ser jeg Her står det hvordan man jumpstarter en PSU. Og hva mener du med "blinker"? Er det slik at viftene går rundt en par ganger, akkurat som om at de bare fikk et lite "puff" med strøm? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 joda jumpet jeg men like "bra" resultat. og ja igjen, et lite puff så vifta går noen millimeter men HK lampa lyser konstant bare jeg kobler til strøm Lenke til kommentar
war2war Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dette er nok psuen, høres ut som om noen kondiser ikke gjør jobben sin lenger inni der. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 hmm, da har de ikke gjort jobben ever, og jeg som skulle på et betallan med den. må vist bruke den gamle maskina. eller er det nok med en strømforskyning på 350 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det kan ikke vi vite, i og med at du ikke har sagt noe om maskinvare (Utenom HK). Det er jo ikke værre enn å bare prøve. Send inn retursøknad der du kjøpte den og forklar problemet. Dette vil vel ta 2 uker eller noe slik (Omtrent det hos komplett.no iallefall). Hvis du ikke har det aller nyeste av det nyeste og 10 harddisker, så vil nok en helt vanlig 350W PSU holde. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 fant problemet. måtte vist ikke feste HK med vanlige skruer. nytt på vei i posten ellerno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå