Gå til innhold

Løsning på: Patching failed og Invalid cdkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1.21 er gjeldende versjon. For å oppdatere direkte fra esken er det bare å installere denne.

5782260[/snapback]

fikk feilmeldingen:

bf2_patch_1.21.exe er ikke et gyldig win32-program.

5784101[/snapback]

Gå på eagames elns da vel? Eller fileplanet elns.. Der du fikk den andre patchen fra!

Lenke til kommentar

har prøvd EA's sider,

Linken over i denne tråden,

og en link i "hvordan patche fra 1.0 til 1.21 tråden"

Har lagt et par av dem i c:\ og nå får jeg ikke slettet dem, fordi en annen person eller et annet program bruker filen.

Så nå er c:\ så full at jeg ikke engang får oppdatert Norton Antivirus =(

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg prøver å patche vanilla fra 1.0 til 1.21. Jeg har lastet ned fra gamer.no to ganger, samme feil hver gang. Det som skjer er at "auto-patcheren" starter og jobber frem til filen "object_client.zip", hvorpå dataen "henger" i noen sekunder, før skjermen bak autopatcheren blir helt hvit, så jobber prosessen seg frem til cirka 14% og hopper til "patching failed"-boksen. Jeg har prøvd fremgangsmåten som står først i denne tråden, men uten at det har hjulpet.

anyone?

Lenke til kommentar

nei, hadde som sagt prøvd alle tips fra første post i denne tråden.

Men jeg fikk det til tilslutt.

Nå klarer jeg å strarte spillet, og logge på en server, men når loaderen kommer til 62-65% krasjer spillet rett til desktop. litt lei av å herje med EA nå...

Lenke til kommentar
nei, hadde som sagt prøvd alle tips fra første post i denne tråden.

Men jeg fikk det til tilslutt.

Nå klarer jeg å strarte spillet, og logge på en server, men når loaderen kommer til 62-65% krasjer spillet rett til desktop. litt lei av å herje med EA nå...

5806744[/snapback]

Jeg skal prøve noe nytt ikveld.

Jeg laster ned noen av de patchene som er imellom 1.0 og 1.21 slik at jeg forhåpentligvis tar en vei utenom "patching failed".

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest medlem-75284

Kan noen hjelpe meg litt, jeg har nettopp kjøpt BF2 og jeg har lastet ned patchen(1.4) og kjørt den, alt funker fint får ikke opp en feilmelding eller noe, men jeg tror ikke at det blir patchet, fordi in-game står det v.1.1.0xxxxx

Det kan ikke stemme eller er det rett? Hvis ikke, kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...