Gå til innhold

Løsning på: Patching failed og Invalid cdkey


Anbefalte innlegg

Da fikk jeg det endelig til å fungere....YESS!!

 

Hadde prøvd å bytte brukernavn på windowklienten min, det hjelp ikke. Jeg lagde derfor en helt ny bruker uten æ, ø eller å i, installerte patchen på den brukeren og vips så funket det på alle de andre brukerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får fortsatt ikke denne helv.... patchen til å fungere. Har prøvd å installert den manuelt med å kopiere filene fra Tempmappen, men får fortsatt en "RTPatch Executeable har et problem......" :cry:

 

Nå har jeg holdt på i over 3 uker med å få denne 1.12 patchen til å fungere. Har lest mange "tips" og "veiledninger" på forskjellige BF2-diskusjonsformer, og begynner å bli uhyre irritert. At det går an å lage en så kronglete måte å få lagt inn et spill på? Kan ikke fatte å begripe at det går an.

 

Kan noen hjelpe meg? :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med 1.12 patchen.. har prøvd alt, men likavel får jeg patching failed.!

sinnsykt provoserende. vurderer å klage litt på patchene til dice/ea eller hvem som lager de. når de gir ut en patch bør de testes skikkelig før de legger de ut! basta :tease:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde alt det i første post der, installerte Battlefield 2 v1.12, fant folderen, og folderen der igjen, men det var bare 11 filer der. Prøvde uansett, trykka på fila som het patch. Da kom det i cmd at Couldnt find Patch file. Hva har skjedd her da? Sist jeg prøvde, skjekka jeg ikke dette, men avinstallerte spillet med en gang og reistallerte det. hadde ikke boota pcn, så fikk ikke til. Men installerte det igjen i dag, funka, skulle installere patchen, patch failed, prøvde bf2, skjermen ble svart, endra oppløsning, og tilbake på skrivebordet...

 

Noen som har forslag?

 

Er noe lignende knuti har gjort.

 

Takker for alle svar! Begynner å bli irritert!! Kaste bort penger sånt på ting som ikke funker...

 

Øyvind

 

EDIT: Smygers: Funket det bare å lage ny bruker så den ikke hadde æ-øå i navnet? Isåfall, er det enkelt!:D Men er sikkert ikke såå enkelt...

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Nå kom det opp Cd key invalid elns når jeg skulle prøve på online. Spilte bare singleåplayer i går. Hva gjør jeg nå? Må jeg avinstallere og installere på nytt igjen?? Vær så snill, hjelp meg med dette. Blir irritert på Ea at de ikke kan legge ut patcher som ikke lager no problem!;@

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Jeg prøvde alt det i første post der, installerte Battlefield 2 v1.12, fant folderen, og folderen der igjen, men det var bare 11 filer der. Prøvde uansett, trykka på fila som het patch. Da kom det i cmd at Couldnt find Patch file. Hva har skjedd her da? Sist jeg prøvde, skjekka jeg ikke dette, men avinstallerte spillet med en gang og reistallerte det. hadde ikke boota pcn, så fikk ikke til. Men installerte det igjen i dag, funka, skulle installere patchen, patch failed, prøvde bf2, skjermen ble svart, endra oppløsning, og tilbake på skrivebordet...

 

Noen som har forslag?

 

Er noe lignende knuti har gjort.

 

Takker for alle svar! Begynner å bli irritert!! Kaste bort penger sånt på ting som ikke funker...

 

Øyvind

 

EDIT: Smygers: Funket det bare å lage ny bruker så den ikke hadde æ-øå i navnet? Isåfall, er det enkelt!:D Men er sikkert ikke såå enkelt...

 

 

Har nå installert og avinstallert BF2 og BF2 SF og restartet Win XP ørten tusen ganger, opprettet flere Win-brukere uten Æ, Ø eller Å, gått inn i Regedit og fjernet alt som har med BF2 å gjøre, og kjørt patchen både direkte, manuelt fra sikkermodus og fra DOS, både med å kopiere filer fra mappene "bye...", "bf2" og "xp1", men uansett så får jeg en eller annen feilmelding på patchen. Det eneste jeg mener jeg ikke har prøvd nå er å installert de gamlere patchene(1.02 og 1.03) før denne 1.12.

Er jeg nødt til å legge inn alle 3 stk?

 

Kan patchfeilen skyldes en hardware-feil? Har nylig oppgradert hele pc`n, og den skal være godt innenfor systemkravene til BF2. Det går greit å spille singelplayer, men det er litt begrenset hvor lenge man ønsker å "runne" spillet alene :whistle:

Jeg vil jo være med å krige online! :cry:

 

Jeg har originale spill, så det er ikke noen piratkopi-sperre som gjør det heller.

 

- Knut

Lenke til kommentar
knuti@: Jeg installerte den ssite patchen 1.12. Funket, men nå kommer det altså en ny feilmelding inne på spillet... :( Cd key invalid... :realmad:

 

Hadde jeg bare fått denne feilmeldingen, så hadde jeg vært glad, for da hadde jeg kommet et steg videre :blush:

 

Denne feilmeldingen med "Cd key invalid" virker som at den dukker opp like ofte som denne "patch failure", og jeg skjønner ikke at det ikke er mulig få laget en patch som fungerer. Det er jo veldig mange som strever, selv om det også er mange det fungerer helt knirkefritt til. Jeg begynner virkelig å bli irritert, og hvis ikke dette løser seg snart så blir begge cd`ene lagt ut på QXL :hmm:

Lenke til kommentar

knuti@: Hehe, ja jeg ble vertfall glad da jeg fikk meg videre jeg da, men ble ikke glad da jeg fikk den feilmeldingen. :p

 

Ja, jeg skjønner IKKE hvorfor de ikke kan lage en patch som de får til å virke FØR de legger den ut! Har nesten lyst til å sende en mail til EA og klage... Men mine engelsk egenskaper er ikke gode nok :p Klarer det sikkert, men blir endel knoting. Hvis noen andre kunne gjort det hadde det vært topp! :w00t:

Lenke til kommentar

Ja då må eg nesten få lov til å rope hurra. I lang LANG tid har BF2 vert et hellvette med de to nyeste patchene,og ingen ting har funka.Har også prøvd en formatering eller 2. rett før jul foretok eg en total formatering igjen.I natt prøvde eg meg nok en gang på BF2,og denne gangen gjikk opdateringen 100%,det gjekk til og med ann å starte spillet :ermm:

 

ENDELIG :dribble:

Lenke til kommentar
Funker det er Du min GUD! :D

 

Jeg vil også ha en GUD :hmm:

 

...for her får jeg fortsatt ikke BF2 til å funke :cry:

 

Er det bare meg som ikke kommer i mål med denne patchen, eller er det flere som har gitt opp etter ørten forskjellige forsøksmetoder og fremgangsmåter?

5414002[/snapback]

hehe, har du en bruker der du ikke bruker noe som helst av æ-ø-å? (Kan ikke bare forandre navnet på det, prøv å lag en ny=)) Hvis du har prøvd det, såå.... :hmm:

Nei veit ikke helt, jeg kan prøøve å finne ut, glemmer det sikkert men :) ...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...