C. Alshus Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 http://www.apple.com/hardware/gallery/pmg4...st2002_480.html Fila er på 681kB. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Den var helt sinnsyk!! Hadde ikke vært så dumt å hatt den på skjermkortet :razz: Kunne sikkert ha klokke til flere ghz på minne :smile: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Apple kan sakene sine. Hvorfor kan ikke flere være som de? Ser ut som rent alu da, men likevel, fin den! Quote: Hadde ikke vært så dumt å hatt den på skjermkortetKunne sikkert ha klokke til flere ghz på minne Ja! Det ska værra sekkert å vesst! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Hei Panzer! Er ikke kobber endel dyrere enn Aluminium, iallefall i den størrelsen der. Synes at Apple er dyrt nok som det er. Dessuten må man tenke litt på vekten også da. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Selvfølgelig, Apple er ikke dumme de :wink: Skal kjøpe meg apple når jeg blir rik :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 14:28, C. Alshus skrev:http://www.apple.com/hardware/gallery/pmg4...st2002_480.htmlFila er på 681kB. bare så tragisk at du trenger QT for å se saken. Jaja, var sikkert fin den. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Har du ikke noe bedre å komme med. Last ned QT da vel. Er ikke noe big deal det. Man laster jo ned all mulig annnen drit fra nettet allikevel.:sad: PS: Anders, er du misunnelig? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 QuickTime havner i samme kategori som Realplayer, KaZaA osv, program jeg ikke laster ned uansett. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Liker heller ikke quicktime. Hvorfor kan ikke alle bruke DivX siden det er en veldig god dekoder? Toms og mange andre HW sider bruker jo DivX. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Tror ikke http://www.apple.com går så langt som å bruke divx.. de er for stolte av quicktime.. Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Det er ikke en hel kjøle ribbe. Det er en strømforsyning !!! Ribbene er kanskje 3 mm lange. Tror ikke det er den ultimate kjøleren ?! Lenke til kommentar
agjell Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 12:11, CFD skrev:Hvorfor kan ikke alle bruke DivX siden det er en veldig god dekoder? bare for å informere: DivX er ingen dekoder, det er en kodek. media player eller hva du enn bruker bruker kodeken til å dekode, slik at det er programmet du spiller av fila med som er dekoderen, DivX kodeken gjør bare at programmet klarer å lese koden fila er skrevet i. DivX er derfor ingen bra/dårlig dekoder, men kodeken i seg selv er meget bra å kode i, da den har meget bra kvalitet/størrelse forhold :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Sorry , da jeg mente encoder ,enkelt og skrive feil. Pakker selv alle mine filmer i DivX 2pass encoding. Da blir de små nok til at jeg kan sende dem ut på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå