LessThanJake Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg prøver å instalere mail-notification i $HOME, men jeg få en feilmeding jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Jeg har altså ikke skrivetilgang utenfor $HOME. Bruker komandoen: sh configure --prefix=$HOME/.root men så får jeg feilmeldingen: configure: WARNING: the Mail Notification prefix (/home/sylow/a/nedrebo/.root) is different from the GNOME prefix (/usr/X11R6). Mail Notification will be inoperable. Unless you know what you are doing, please run "./configure --prefix=/usr/X11R6". 'configere', 'make' og 'make install' går går helt fint bortsett fra det, men programmet kræsjer selvfølgelig hvis jeg prøver å starte det! Systemet er foresten freeBSD 5.4 hvis noen skulle lure på det. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tydeleg at programmet må leggast der som det vert sagt, ellers vil det ikkje fungere. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ser slik ut, ja du kan jo prøve med et $ROOT skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå