Gå til innhold

Feil med ny patch/Rank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å spille som commander etter den nye patchen... Utrolig snodig, men jeg klikket for artilleri ved en fiendlig base og artilleriet sikter seg inn en halv bane unna... Samme med UAV. Dette var i hvertfall hovedregelen...

Supplies gikk det greit med hele tiden...

Måtte jo virke som verdens dårligste commander som setter inn artilleri langt ut i skauen hvor ingen er eller kommer til å være... :cry:

Prøvde den nye flotte sniper rifla mi også... Dønn umulig å treffe med... Skjønner ingenting av den jeg... :hmm:

Lenke til kommentar
Prøvde den nye flotte sniper rifla mi også... Dønn umulig å treffe med... Skjønner ingenting av den jeg... :hmm:

Hehe ;) Vet hvordan det er, handler vel mest om øvelse når det gjelder sniperen.. Man kan score høyt på teknikken man bruker her.. Sliter litt selv med å treffe på de litt lengre avstandene... noen ganger også de korte...

Lenke til kommentar
Prøvde å spille som commander etter den nye patchen... Utrolig snodig, men jeg klikket for artilleri ved en fiendlig base og artilleriet sikter seg inn en halv bane unna... Samme med UAV. Dette var i hvertfall hovedregelen...

Måtte jo virke som verdens dårligste commander som setter inn artilleri langt ut i skauen hvor ingen er eller kommer til å være... :cry:

O.o

selv når du zooma helt inn? (da mener jeg så langt at du kan se folka springe rundt ovenfra?)

Lenke til kommentar

det fikser seg etterhvert...mulignes....prøv å sikt ca 1,5 cm lenger ned mot venstre :p det virket hvertfall til meg...neste dag var rifle blitt helt "intakt" da...så det er nok bare noe som "forsvinner" snart får vi håpe :):w00t:

Lenke til kommentar

O.o

selv når du zooma helt inn? (da mener jeg så langt at du kan se folka springe rundt ovenfra?)

Slik var det hos meg og en gang når jeg spilte på en engelske server, Men alt løste seg på battlefield.no sine servere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har ikke giddi å lest hele saken her men har et lite spm. har det noe å si hvilken rank du er når du spiller? blir du no bedre bortsett fra våpna?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kom akkurat tilbake fra ferie og sitter bare igjen med en tanke i hodet... Dette var for jævlig! Jeg syntes noe av sjarmen med det hele var at man fikk unlocks sjeldent og at man måtte tenke seg litt om før man valgte, men det første som skjer da jeg logger på nå er at jeg får 3 unlocks til! Dette er jo helt vanvittig... Rankingsystemet var flott det, jeg haddde vært fornøyd i lange baner hvis de hadde fixa buggs! Nok en grusom evaluering av bf2 fra EAs side!

Way to go! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Kom akkurat tilbake fra ferie og sitter bare igjen med en tanke i hodet... Dette var for jævlig! Jeg syntes noe av sjarmen med det hele var at man fikk unlocks sjeldent og at man måtte tenke seg litt om før man valgte, men det første som skjer da jeg logger på nå er at jeg får 3 unlocks til! Dette er jo helt vanvittig... Rankingsystemet var flott det, jeg haddde vært fornøyd i lange baner hvis de hadde fixa buggs! Nok en grusom evaluering av bf2 fra EAs side!

Way to go! :thumbdown:

Enig! Greitt å senke kravene.. Men SÅ ekstremt! :no:

Lenke til kommentar

Opplever at "grafen" progress to next rank i statsen ikke beveger seg.

har ca 4300 poeng nå, så hvis neste rank ligger på 5000 skulle jeg ha ca 25% strek på grafen. Men etter patchen er grafvinduet tomt og ingen bevegelse i det hele tatt. Poengene oppdaterer seg så jeg håper unlocken kommer fordet.

Er det andre som opplever samme problem?

Lenke til kommentar
Opplever at "grafen" progress to next rank i statsen ikke beveger seg.

har ca 4300 poeng nå, så hvis neste rank ligger på 5000 skulle jeg ha ca 25% strek på grafen. Men etter patchen er grafvinduet tomt og ingen bevegelse i det hele tatt. Poengene oppdaterer seg så jeg håper unlocken kommer fordet.

Er det andre som opplever samme problem?

samme her.. ingen bevegelse på den :):(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...