Term Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 OOo patch installed, Nå er det inn å kose seg med medic gun ;D Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Snart løper alle rundt som admiraler og kongen av sverige! Kan ikke tro det skal være sånn. Det er greit at man stiger fort i gradene i begynnelsen. Jeg gikk jo fra Corporal til Gunnery Sergeant på null komma svisj, så fikk jeg en haug med unlocks og ribbons. Jeg har ca. 18000 global poits, hvis det da er 400 points opp til neste grad,hva er da poenget? Da er vi alle like gode da! Snart! Jeg vil ha en redgjørelse fra EA. Helst i løpet av dagen.. Uhh, tror mange har misforstått litt her. Poeng og rank er ikke noe som sier hvor god du er. Det sier hvor lenge og hvor mye tid du har kastet bort på spillet.(evt. hvor god du er til å exploite.) Og om alle springer rundt som admiraler eller generaler spiller da absolutt null og niks rolle for spillegleden? Hvis man spiller BF2 for å kunne få et pent lite bilde! av en medalje som ingen andre enn deg selv bryr seg om, da er noe galt i mine øyne. Hele stat systemet er jo rimelig meningsløst uansett med all den exploiten som forgår. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har nå ALLE unlocks, men Dice har lagt til en masse ranker, neste ranken min er 2nt. lutienat! (Ikke si det.. stavefeil) EDIT: Sjekk stjerna i avataren min stavefeil 2nd Lieutinant tror jeg laster ned patchen nå, blir det vel slutt på å bare være en kjedelig Private Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 duh...rask stigning i begynnelsen, så begynner kravene å øke... det er jo den mest sannsynlige modellen for rank listing. Det var ikke akkurat noe rask stigning hos meg. Jeg skøt en fyr og blei Corporal fra Lance Corporal. Etter det, ingenting skjer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De har justert poengkravene ned. +1 poeng trigger ranking skifte du har sannsynligvis ikke mer poeng at det holder til Lance Corp. da? selv gikk jeg fra Corp til Gunnery sargent...3 ranks elns.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 stavefeil 2nd Lieutinant tror jeg Siden dere er opphengt i stavefeil, så får jeg tilby den korrekte stavingen jeg da...........:-) : 2nd Lieutenant Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg spiller for å bli god hvorfor spilte folk 1942 ? for å ha det gøy og bli god Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg driter i om jeg er god eller ikke, spiller for å ha det gøy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja hva er egentlig den Far East badge greia? Har mine 3 unlocks som venter på å blir brukt jeg... Dette er vel en av de du får med bare å være til stede Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg skulle egentlig bare ha 2 unlocks og være Corporal, men så spilte jeg på en svensk server og ble forfremmet 3 ganger i løpet av 2 minutter og nå har jeg 5 unlocks til sammen! men hvorfor går det så fort? Er det en ny feil fra EA.......jeg synes at det er litt rart ja Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg fikk den MEC-ribbonen etter å ha spilt MEC i ca 67-68 timer. Far East er vel Kina, så jeg antar at du må spille ca. like mange timer som kineser da...... Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Snart løper alle rundt som admiraler og kongen av sverige! Kan ikke tro det skal være sånn. Det er greit at man stiger fort i gradene i begynnelsen. Jeg gikk jo fra Corporal til Gunnery Sergeant på null komma svisj, så fikk jeg en haug med unlocks og ribbons. Jeg har ca. 18000 global poits, hvis det da er 400 points opp til neste grad,hva er da poenget? Da er vi alle like gode da! Snart! Jeg vil ha en redgjørelse fra EA. Helst i løpet av dagen.. Uhh, tror mange har misforstått litt her. Poeng og rank er ikke noe som sier hvor god du er. Det sier hvor lenge og hvor mye tid du har kastet bort på spillet.(evt. hvor god du er til å exploite.) Og om alle springer rundt som admiraler eller generaler spiller da absolutt null og niks rolle for spillegleden? Hvis man spiller BF2 for å kunne få et pent lite bilde! av en medalje som ingen andre enn deg selv bryr seg om, da er noe galt i mine øyne. Hele stat systemet er jo rimelig meningsløst uansett med all den exploiten som forgår. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Uhh, tror mange har misforstått litt her. Poeng og rank er ikke noe som sier hvor god du er. Det sier hvor lenge og hvor mye tid du har kastet bort på spillet.(evt. hvor god du er til å exploite.) Uhhhhhh! Har slettes ikke misforstått noe som helst her! Har da spilt såpass lenge at jeg har fått med meg at rankingen ikke handler om skills! Herre gud da mann! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) De må ha gjort noe med rankingen der også for jeg har bare 23h 52m 42s, så noe sier meg at neste gang jeg spiller usa/mec så vil jeg få de tilsvarende for de landene. Jeg har spilt mer med de, men ikke godt å si. Edit: @Rayline TWB Endret 5. oktober 2005 av Manx Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skal det skje noe med "message from EA" ruta som dukker opp etter innlogging? Skal det snart komme en melding der når man trykker "yes"? Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hahaahhahahaaaaaaaa............. :!: "Patched failed" Ka i f... er det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 drit i meldingen, sikkert bare link til patchnotes o.l. på ea sine bf2 sider... Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 drit i meldingen, sikkert bare link til patchnotes o.l. på ea sine bf2 sider... Skal jeg bare prøve spillet nå? Men hvordan skal jeg vare sikker på at patch virker? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Uhhhhhh! Har slettes ikke misforstått noe som helst her! Har da spilt såpass lenge at jeg har fått med meg at rankingen ikke handler om skills! Herre gud da mann! Så hva er det du syter over da?? Det virker rett og slett som du føler deg snurt fordi veldig mange nå er "like gode"(med dine egne ord) , ene og alene pga. av ranken! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg syter og klager ikke! Spiller kun fordi det er gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå