Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ønsker en forklaring på rankingen. Kan ikke tro at det skal være slik? Var mye kulere før.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var mye kulere før.. Ja, da hadde man noe å se frem til etter som man spilte men nå er jo halve moroa borte! Noen som har oversikt på hvor mange poeng man må ha for å nå de forksjellige gradene nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får "not valid cd key" etter patchinga jeg. Du kan prøve dette: Start patchen, velg språk. *Gå inn i startmenyen -> Kjør -> Skriv %temp% *Gå inn i mappa med navnet {med disse tegnene}. Navnet på min folder er *{03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89F EC5F}, din kan være annerledes. *Start BF2CDKeyCheck. *Programmet kommer bare til å flimre, og kun det. *Så virker nøkkelen igjen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Man så vel at unlock våpnene gav fordeler, som måtte utlignes slik at casual players også fikk tilgang uten å måtte spille 24/7. De hadde visstnok lagt til X antall ranks (sannsynligvis da uten unlocks ) for å fremdeles skille litt (prestisje, ikke fordeler). Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dice har laget flere nye ranks. Derfor rykker alle opp 3 ranks, men det blir slitt etter dette. Da blir det nesten som vanlig igjen. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg gikk fra Lance Corporal til Gunnery Sergeant på et minutt, det vil si fire unlocks Hvordan klarte du det? Jeg gikk fra Lance Corporal til Staff Sergeant. Altså 3unlocks. Sikekr på det? Jeg har sikkert mer poeng enn deg (ca. 8700), og den nye grensen er mellom dine og mine poeng et sted. Hvertfall min teori.. Endret 4. oktober 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hørtes ut som mange morsome erfaringer med denne patchen Laste ned å teste, se om jeg stiger i gradene... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hørtes ut som mange morsome erfaringer med denne patchen Laste ned å teste, se om jeg stiger i gradene... Du kommer til å vaere Gunnery Sergeant fOr du vet ordet av det. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 PKM´en var bare helt rå altså! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har dere sett dette: http://www.bf2tracker.com/bf2_gameinfo.php?action=ranks Alle rankene! Eller nesten.. I følge BFHQ så skal jeg bli 2st. liutiunant neste gang.. Den står der ikke. Endret 4. oktober 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er ikke det den "gamle" rankingen (hvis det folk her sier stemmer, at de har lagd ny...) *offtopic* De har endelig lagt til favorites!! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er ikke det den "gamle" rankingen (hvis det folk her sier stemmer, at de har lagd ny...)*offtopic* De har endelig lagt til favorites!! ÆÆÆÆH, se på poengsummene... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hørtes ut som mange morsome erfaringer med denne patchen Laste ned å teste, se om jeg stiger i gradene... Du kommer til å vaere Gunnery Sergeant fOr du vet ordet av det. Hvis den siden som Markaren la ut stemmer så ender jeg opp som Sergeant (ca. 7500 poeng så langt.) . Synes det er helt greit at det blir kortere hopp mellom gradene, hvis det er sånn at de har lagt til en del grader. Jeg var vel en av de som syntes det var litt demotiverende med med så store gap opp til neste grad. Men hvis de tallene stemmer, så vil jeg jo si at det er blitt for lett... Men det finner jeg jo ut når jeg skal inn å spille litt nå, se hvor mange medaljer og annet dill jeg klarer å grabbe til meg Edit: Og så har de lagt til favoritter i server Endret 4. oktober 2005 av Manx Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er ikke det den "gamle" rankingen (hvis det folk her sier stemmer, at de har lagd ny...)*offtopic* De har endelig lagt til favorites!! ÆÆÆÆH, se på poengsummene... Mener du? Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hm, det står at jeg har bare 2300 poeng, men jeg er Corporal. Hvorfor det? Endret 4. oktober 2005 av robB Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvordan i huleste kan man se forskjell på gradene nå da? "Er det sju eller åtte streker han har der, og en gongong i midten?" *sarkasme* Positivt med prefix, favoritt servere og nye lyder . Når de sa at de skulle gjøre om på rankingsystemet, tenkte jeg en liten forbedring og at det skulle bli litt enklere. Nå kan jo ALLE få medaljer, oppgraderinger og ribbon. Det gjeve som blir å få nå er gull, sølv og bronse. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hm, det står at jeg har bare 2300 poeng, men jeg er Corporal. Hvorfor det? Kravene til de forskjellige rankene har blitt senket. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Smarte folk er da... En av fiksene i nye patchen er at kravene til medaljer, ranker osv er senket. Dermed får du tonnevis av nye ting de første rundene. Alt blir aktivert for hvert nytt poeng du får. Slutt å klage på nye patchen, kun fordi dere ikke har sjekket hva den gjør. Har nå unlocka 4 våpen, mot å tidligere være 5000 poeng fra våpen nr 2. Er skikkelig glad rank systemet er fiksa. Btw markaren... Den siden med rankene stemmer ikke. Er staff seargeant med en score på 7200 mens det står over 10000 der. =) Så ikke tro på d som står. Endret 4. oktober 2005 av AciD18 Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hm, det står at jeg har bare 2300 poeng, men jeg er Corporal. Hvorfor det? Kravene til de forskjellige rankene har blitt senket. Det vet jeg, men hvorfor er poengene mine så få? Det stemmer ikke med Coporal. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er nå Gunnery Sergeant, tror det er forferdelig langt opp til neste som er Master Sergeant. Noen som har oversikt over det nye rankingsystemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå