Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Patchen var bra untatt at de hadde ødelagt rank systemet helt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fix 1 feil - og få 2 nye.......amazing work there Dice.... bug 1 resultat av bug 1 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 amazing work there Dice.... Ironi til det grader.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fix 1 feil - og få 2 nye.......amazing work there Dice.... bug 1 resultat av bug 1 Kult og "steile" med båten da Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fix 1 feil - og få 2 nye.......amazing work there Dice.... bug 1 resultat av bug 1 Det er forhåpentligvis en bug som kun er på Wake Island. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen som får sjekket statsen sin da? Jeg får det ikke. Lenke til kommentar
1ndy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Får "not valid cd key" etter patchinga jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fix 1 feil - og få 2 nye.......amazing work there Dice.... bug 1 resultat av bug 1 Kult og "steile" med båten da har tatt MASSE bilder nå: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fikk sjekka statsene. Ingenting nytt der bortsett fra at jeg er Gunnery Sargeant! Jeg har også fått en ribbon til! En middle eastern et eller annet. Men ellers er alt ved det gamle. Hva kommer EA til å foreta seg? Dette kan da ikke være riktig!? Noe av det som gjør BF2 så morsomt er at man faktisk må jobbe seg opp i gradene, ikke at man plutselig blir overdrysset av ranks og unlocks helt gratis. Hvis det er slik så gidder ikke jeg spille BF2 mere.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fikk sjekka statsene. Ingenting nytt der bortsett fra at jeg er Gunnery Sargeant! Jeg har også fått en ribbon til! En middle eastern et eller annet. Men ellers er alt ved det gamle. Hva kommer EA til å foreta seg? Dette kan da ikke være riktig!? Noe av det som gjør BF2 så morsomt er at man faktisk må jobbe seg opp i gradene, ikke at man plutselig blir overdrysset av ranks og unlocks helt gratis. Hvis det er slik så gidder ikke jeg spille BF2 mere.. Får du sjekket utenom i spillet. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dette maa vel vere feil!??! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg og fikk 3 unlocks, gikk ut og inn, men da var det ingenting. Tok så en pause på en time, og jeg fikk alle unlockene mine. Tar nok bare litt tid. Husk at hele verden går opp i rank nå, og det kan bli mye for å fikse på en gang. Er godt fornøyd med patchen jeg Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Førsteintrykket i gameplay er bra! føles anderledes å spille, dessuten virker det som om det er lagt til nye lyder!? Kjørte kinesisk jeep på wake island, den hørtes ut som en sint humle, eller noe sånn! Skal teste citymapsene for å få feelingen der, teste PKM´en hvis den fortsatt er unlocka! Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg gikk fra Lance Corporal til Gunnery Sergeant på et minutt, det vil si fire unlocks Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 føles anderledes å spille, dessuten virker det som om det er lagt til nye lyder!? Stemmer det! Det har blitt lagt til nye lyder, men jeg vet ikke hvilke... Så det stemmer at du hørte noen ukjente lyder ja! Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg har nå ALLE unlocks, men Dice har lagt til en masse ranker, neste ranken min er 2nt. lutienat! (Ikke si det.. stavefeil) EDIT: Sjekk stjerna i avataren min Endret 4. oktober 2005 av Markaren Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Må si at jeg digger de nye lydene, spesielt lyden på skuddene til den kinesiske apc'en Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 merker at DICE har justert litt slik at det ikke tar EVIGHETER med spilling for forskjellige ting. fikk plutselig basic pistol combat etter 1 drap med pistolen i en runde...virker som det muligens er total kills som teller nå? fikk også chinese og Mid-east service ribbon samtidig Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg gikk fra Lance Corporal til Gunnery Sergeant på et minutt, det vil si fire unlocks Hvordan klarte du det? Jeg gikk fra Lance Corporal til Staff Sergeant. Altså 3unlocks. Sikekr på det? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jaja fekk da 3 unlocks idag eg da. Rankene blei kanskje litt for lett å nå no men men. Lyden til den kinesiske apc er diggbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå