robB Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 De har justert poengkravene ned.+1 poeng trigger ranking skifte du har sannsynligvis ikke mer poeng at det holder til Lance Corp. da? selv gikk jeg fra Corp til Gunnery sargent...3 ranks elns.. Jo, har jo 2400 poeng. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Nå har de fått en beskjed på den beryktede splash screen når du logger deg inn. De sender deg til denne nettsiden. Informerende må jeg si! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor er det blitt av alle serverne? Finner bare 84! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg finner _ingen_ servere med versjon 1.03.... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg finner _ingen_ servere med versjon 1.03.... Du må fjerne "same version" fra filteret. Om den er haket av, så tror den at ingen har samme version, som er bare tull! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 nye bugs i server browser filtrene, finner ingen servere hvis jeg søker på map f.eks. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Cd key is not valid... Nei, tror jeg dropper dette tøvet. Har andre ting å kaste bort tiden min på. Edit: Fikset. Plutselig Master Sergeant nå Endret 5. oktober 2005 av Radial Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hvor er det blitt av alle serverne? Finner bare 84! Du kan ikke ha alt krysset ut i browser, eller rettere sagt du må fjerne noe av det har satt i filteret. Leste på www.bf2.se i dag at har du problemer med å finne servere eller at disse har høy ping... Så er problemet ditt at du må avinstallere spillet, og reinnstallere men kun bruk patch 1.03. For visstnok så kan du ikke installere 1.03 over 1.02, sjansen for problemer er da veldig stor... merkelig det har jeg ikke sett noe til..!! Men EA og DICE vi er snart i 2006, og det er jo forsvingende mulig å kode slik at man legger ny patch over gammel utgave!! Men når man ser hvordan spillet/ patchene er kodet, så tror jeg at hele røkla er høy på lim. Noe som har vist seg på release hastigheten av patchene, og grunnleggende kode ferdigheter.. Puh... Frustrasjon vik i fra meg.. EDIT: leif Endret 5. oktober 2005 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 En ting jeg er skuffet over, er at du ikke kan sortere severene i favorites... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 nye bugs i server browser filtrene, finner ingen servere hvis jeg søker på map f.eks. Den buggen har jeg hatt med alle patchene. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg får opp "invalid CD-Key" eller noe liknende... (Har svensk utgave av spillet, så jeg vet ikke hva som står på engelsk.. ) Forslag? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har et problem: Nå har jeg cirka 2300 poeng, noe som vil tilsi at jeg skal ha rank corporal. Jeg starter opp spillet å dreper en person. Da stiger jeg fra lance corporal til corporal. Dette skjer hver gang, noe som gjør at jeg ikke får unlocka våpen nr. 2. Veldig frustrerende! Hva er galt? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har et problem: Nå har jeg cirka 2300 poeng, noe som vil tilsi at jeg skal ha rank corporal. Jeg starter opp spillet å dreper en person. Da stiger jeg fra lance corporal til corporal. Dette skjer hver gang, noe som gjør at jeg ikke får unlocka våpen nr. 2. Veldig frustrerende! Hva er galt? Du må gi serveren tid til å registrere poengene dine, dette varierer fra server til server. Prøv en av battlefield.no sine, de er raske, 1 runde. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har et problem: Nå har jeg cirka 2300 poeng, noe som vil tilsi at jeg skal ha rank corporal. Jeg starter opp spillet å dreper en person. Da stiger jeg fra lance corporal til corporal. Dette skjer hver gang, noe som gjør at jeg ikke får unlocka våpen nr. 2. Veldig frustrerende! Hva er galt? Du må gi serveren tid til å registrere poengene dine, dette varierer fra server til server. Prøv en av battlefield.no sine, de er raske, 1 runde. okidoki, skal prøve Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Patchen hos meg fungerte ihvertfall helt OK - noe det gjorde med de andre patchene også. Rart at det skal være så stor forskjell fra maskin til maskin.......... Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg får opp "invalid CD-Key" eller noe liknende... (Har svensk utgave av spillet, så jeg vet ikke hva som står på engelsk.. )Forslag? Dette fungerte for meg: Start patchen, velg språk. *Gå inn i startmenyen -> Kjør -> Skriv %temp% *Gå inn i mappa med navnet {med disse tegnene}. Navnet på min folder er *{03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89F EC5F}, din kan være annerledes. *Start BF2CDKeyCheck. *Programmet kommer bare til å flimre, og kun det. *Så virker nøkkelen igjen. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er det bare meg eller har grafikken på kartet blitt mer ullen? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ikke noe ullent her hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan ikke si at jeg la merke til det når jeg spilte nå Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) mulig jeg som har fått drøpp. Gresset ser også annerledes ut. Endret 5. oktober 2005 av Undertow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå