Gå til innhold

Feil med ny patch/Rank

Anbefalte innlegg

De har justert poengkravene ned.

+1 poeng trigger ranking skifte

du har sannsynligvis ikke mer poeng at det holder til Lance Corp. da?

selv gikk jeg fra Corp til Gunnery sargent...3 ranks elns..

Jo, har jo 2400 poeng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Hvor er det blitt av alle serverne? Finner bare 84! :dontgetit:

Du kan ikke ha alt krysset ut i browser, eller rettere sagt du må fjerne noe av det har satt i filteret. Leste på www.bf2.se i dag at har du problemer med å finne servere eller at disse har høy ping...

Så er problemet ditt at du må avinstallere spillet, og reinnstallere men kun bruk patch 1.03. For visstnok så kan du ikke installere 1.03 over 1.02, sjansen for problemer er da veldig stor... merkelig det har jeg ikke sett noe til..!! :roll:

Men EA og DICE vi er snart i 2006, og det er jo forsvingende mulig å kode slik at man legger ny patch over gammel utgave!! Men når man ser hvordan spillet/ patchene er kodet, så tror jeg at hele røkla er høy på lim.

Noe som har vist seg på release hastigheten av patchene, og grunnleggende kode ferdigheter..

Puh...

Frustrasjon vik i fra meg..

EDIT: leif

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Jeg har et problem: Nå har jeg cirka 2300 poeng, noe som vil tilsi at jeg skal ha rank corporal. Jeg starter opp spillet å dreper en person. Da stiger jeg fra lance corporal til corporal. Dette skjer hver gang, noe som gjør at jeg ikke får unlocka våpen nr. 2. Veldig frustrerende! Hva er galt? :hmm:

Du må gi serveren tid til å registrere poengene dine, dette varierer fra server til server.

Prøv en av battlefield.no sine, de er raske, 1 runde.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem: Nå har jeg cirka 2300 poeng, noe som vil tilsi at jeg skal ha rank corporal. Jeg starter opp spillet å dreper en person. Da stiger jeg fra lance corporal til corporal. Dette skjer hver gang, noe som gjør at jeg ikke får unlocka våpen nr. 2. Veldig frustrerende! Hva er galt? :hmm:

Du må gi serveren tid til å registrere poengene dine, dette varierer fra server til server.

Prøv en av battlefield.no sine, de er raske, 1 runde.

okidoki, skal prøve :yes:

Lenke til kommentar
Jeg får opp "invalid CD-Key" eller noe liknende... :( (Har svensk utgave av spillet, så jeg vet ikke hva som står på engelsk.. :p)

Forslag?

Dette fungerte for meg:

Start patchen, velg språk.

*Gå inn i startmenyen -> Kjør -> Skriv %temp%

*Gå inn i mappa med navnet {med disse tegnene}. Navnet på min folder er

*{03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89F EC5F}, din kan være annerledes.

*Start BF2CDKeyCheck.

*Programmet kommer bare til å flimre, og kun det.

*Så virker nøkkelen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...