MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 drit i meldingen, sikkert bare link til patchnotes o.l. på ea sine bf2 sider... Skal jeg bare prøve spillet nå? Men hvordan skal jeg vare sikker på at patch virker? svaret mitt var beregnet på posten over din Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Uhhhhhh! Har slettes ikke misforstått noe som helst her! Har da spilt såpass lenge at jeg har fått med meg at rankingen ikke handler om skills! Herre gud da mann! Så hva er det du syter over da?? Det virker rett og slett som du føler deg snurt fordi veldig mange nå er "like gode"(med dine egne ord) , ene og alene pga. av ranken! hehe...))) ok nå har jeg innstalert patchen på nytt og fikk samme meldningen "Patched failed" men da trukke jeg på kryset og fikk meldning om at Patchen er innstalert uten noen problem hehe nåkommer det!.............................Men når jeg prøver å begynne spillet så sjer det ikke en d....jeg kommer tilbake til skrivebordet..Ka e det som sjer med EA f f jeg betalte for spillet mye penger og hva får jeg ? Patched failed? hvorfor i all verden kunne de ikke lansert den etter jul og jobbe litt med denne spillet? PS sorry for skrivefeil=) Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) oooopsss beklager................. Endret 5. oktober 2005 av 0069 Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 drit i meldingen, sikkert bare link til patchnotes o.l. på ea sine bf2 sider... Skal jeg bare prøve spillet nå? Men hvordan skal jeg vare sikker på at patch virker? svaret mitt var beregnet på posten over din Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg fikk den MEC-ribbonen etter å ha spilt MEC i ca 67-68 timer.Far East er vel Kina, så jeg antar at du må spille ca. like mange timer som kineser da...... Er vanskelig å se systemet i denne. Jeg fikk MEC ved 65/66 timer. Igår fikk jeg China ved 46 timer. Men nå har de jo gjort endringer i ranksystemet sitt så det er vanskelig å vite om China ribbon'en som jeg fikk er en følge av dette eller om jeg ville fått den igår uansett. 0069: Har hørt at tidligere patcher feilet dersom man ikke hadde nok ledig plass på C disken. Med en patch på 175mb vil jeg anta at du hvertfall bør ha ca. 250mb ledig dersom du har spillet på en annen disk. Endret 5. oktober 2005 av Vice Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jeg har hørt at du bør ha ettpar gigabyte ledig.. dvs. omtrent like mye som spillet tar (antagelig laster patchen MYE inn i minnet, endrer og legger ut igjen? ) Lenke til kommentar
0069 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg fikk den MEC-ribbonen etter å ha spilt MEC i ca 67-68 timer.Far East er vel Kina, så jeg antar at du må spille ca. like mange timer som kineser da...... Er vanskelig å se systemet i denne. Jeg fikk MEC ved 65/66 timer. Igår fikk jeg China ved 46 timer. Men nå har de jo gjort endringer i ranksystemet sitt så det er vanskelig å vite om China ribbon'en som jeg fikk er en følge av dette eller om jeg ville fått den igår uansett. 0069: Har hørt at tidligere patcher feilet dersom man ikke hadde nok ledig plass på C disken. Med en patch på 175mb vil jeg anta at du hvertfall bør ha ca. 250mb ledig dersom du har spillet på en annen disk. jeg har plass på disken 213 GB igjen........ nei jeg gir opp skal vente på kompisen han kan sånne greier Endret 5. oktober 2005 av 0069 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Patchen trenger 1,6GB på c: for å pakke ut og patche! Ny oversikt over krav på rankingen finner du her: http://ubar.bf2s.com/ranks.php Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ny oversikt over krav på rankingen finner du her:http://ubar.bf2s.com/ranks.php Nice Ligger ute på bf2tracker.com også faktisk... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja vel, synes de kommer litt tett nå, men det blir vel kanskje fikset i den neste patchen . Ca. 500 poeng igjen til Gunnery Sergeant... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 jo, men så er det bare opp til gunny også da...etter det stiger poengkravene igjen (om ikke like hårreisende som tidligere) Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg må spør om en ting: Jeg ble jo promota til Gunnery Sergeant på et blunk, men jeg fikk ikke unlocka noen våpen. Jeg prøvde å logge på og av, og starte spille på nytt, men til ingen nytte. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 vente til serveren du spillte på ender runden, uploader resultat, så stikke inn på bfhq, eller restarte spillet... tar litt tid fordi serverene er stressa pga stor pågang.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 @jack_: Jeg har hørt at det kan hjelpe å vente litt med å starte spillet igjen... For meg var ikke dette noe problem, så jeg vet ikke om denne metoden fungerer 110%.. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) vente til serveren du spillte på ender runden, uploader resultat, så stikke inn på bfhq, eller restarte spillet... tar litt tid fordi serverene er stressa pga stor pågang.. Okay, skal prøve det, men jeg spilte faktisk 4-5 maps før jeg quita. Men håper det går når jeg kommer hjem. Edit: OShea: Okay..Kanskje jeg ble litt ivrig i går kveld. Venta rett og slett ikke så veldig lenge med å restarte spillet. Går vel når jeg kommer hjem idag Endret 5. oktober 2005 av jack_ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 tyder på at det skal ha blitt oppdatert hvis vi ser på avataren din Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 @jack_: Sikkert en mulighet for det ja! Vil tro det fungerer for deg når du kommer hjem. Hvis deg ikke fungerer, kan du jo alltids sende EA en mail... Opplevde at ting gikk kjappere for meg ettersom tiden gikk i går kveld, alltid en sjanse for at ting går tregere når det slippes nye patcher o.l. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Patchen trenger 1,6GB på c: for å pakke ut og patche! Ny oversikt over krav på rankingen finner du her: http://ubar.bf2s.com/ranks.php da skal jeg være Sargeant snart (selvsagt så har ikke BFHQ'en min oppdatert seg ) edit: nei det skal jeg vel ikke Endret 5. oktober 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) jo, men så er det bare opp til gunny også da...etter det stiger poengkravene igjen (om ikke like hårreisende som tidligere) Jeg så det men det hadde jo ikke gjort noe hvis man fikk Staff Sergeant på 8000 og så Gunnery Sergeant på si 12000 poeng. Da hadde man fått litt mer sprik mellom gradene. Edit: Et stort pluss er jo nå får man poeng for å sprenge Artillery og radar. Det var på tide... Endret 5. oktober 2005 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå