Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal vel ikke stemme at jeg etter 20 minutter med spilling skal få unlocket 2 våpner + bli oppgradert i rank? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er Sergant Major Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg gikk fra Corporal til Gunnery sergant på 1 minutt eller noe sånn! Steg i gradene for hver gang jeg drepte en motstander! Hihi! *edit* Får dessuten opp denne meldingen når jeg starter spillet: "Message from EA" eller noe sånn! Så følger "You need to close Battlefield 2 in order to go to this website, do you wish to proceed?" Når jeg da trykker "yes" havner jeg på skrivebordet! Har sjekket EA sin site, uten å bli klokere! Noen som vet hva som er beskjeden?? Endret 4. oktober 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror dette kan ha noe med tweakingen av ranksystemet å gjøre... mitt tips hvertfall Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det skal ha blitt gjort endringer med statsystemet så det er nok ingen feil. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skulle egentlig bare ha 2 unlocks og være Corporal, men så spilte jeg på en svensk server og ble forfremmet 3 ganger i løpet av 2 minutter og nå har jeg 5 unlocks til sammen! Lenke til kommentar
Crozmo Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg får unlocks men da jeg skal unlocke skjer det ingenting og jeg er fortsatt oppført som lance corporal i Bfhq :S Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det noen som får opp en slik melding når du kom inn i spillet, at det var en melding fra EA...? "Meldingsboksen" var for øvrig helt blank, eneste som vistes var de to knappene... Og hvis du trykket "Open", så måtte du avslutte spillet for å lese meldingen? Når jeg trykker "open", prøver browseren å åpne siden, men den siden kan ikke vises... Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fy fane dice suger når det gjelder å lage patcher til BF2. Det første som skjedde når jeg loget inn var; You have a message from EA, Jeg trykker open og i webbrowseren min står det at siden ikke finnes. Etter dette prøver jeg å komme inn på en server og da kommer det opp your cd-key is invalid. Hva faen? jeg har kjøpt det drittspillet for drittlengesiden og det har virket fint med cdkeyen helt til jeg innstalerte drittpatchen 1.03. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 samma her . får masse bagdes jeg har osv og ranks her og ranks der, men får ikke unlocka noe Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 :!: Dette var ingen overaskelse. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ..Ikke i det hele tatt! Tror de Dice folka må ha røyka noe dårlig crack mens de lagde patch... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fått bedre rank! De sa jo at de skulle gjøre noe med kravene så kanskje det er dette? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fått bedre rank! De sa jo at de skulle gjøre noe med kravene så kanskje det er dette? Ja særlig! Alle jeg spilte med/mot i sted hadde steget til Gunnery sargeant på under en runde. Sprøtt å spille når alle hadde like mange striper! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hærre Gud lololol.......så sykt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei dette er berre latterlig. Og serverbrowseren er fucka. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Fix 1 feil - og få 2 nye.......amazing work there Dice.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå