Simkin Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) har en SE T610 liggende som er låst til netcom, når jeg setter inn ett telenor sim kort så står det "sett inn riktig simkort" hvordan får jeg låst opp? datakabel+program? forandler? mobilverksted? evt pris? Endret 4. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Regner med at du har hatt telefonen i langt over ett år, så bare ring NetCom på 05050 å be om koden så skal det gå fint uten å betale en krone Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg har en T630 som jeg fikk opplåsningskode på hos Telenor etter å ha lagt inn IMEI. Problemet er at jeg ikke har bruksanvisningen, og alt jeg ser på nettet handler om opplåsning med utstyr og uten operatørkode. Eh, jeg lastet ned bruksanvisningen. Står ingenting om hvordan man kan låse den opp som jeg kan se... Noen som kan hjelpe? Endret 4. oktober 2005 av annie2 Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 < * * < Venstre, stjerne, stjerne, venstre Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tusen takk, da var den opplåst! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 gikk inn på netcom sin side og tasta in IMEI, og vips så fikk jeg koden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå