stoney Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Heisann alle sammen! Nå skal jeg straks bygge pc'en min (se sig.) MEN ...siden det er år og dag (og litt til) siden jeg sist bygde en pc, så lurte jeg på om det var noen som hadde noen gode tips på veien, evt. linker til nett-guider... Nøkkelord: SATA-Bootdisk, kjølepasta (jeg er lost på dette!), BIOS, etc. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 se der ja.. HW er veien til alt.. mitt bidrag Lenke til kommentar
Grith Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du finne en glimrende guide her! Jeg tror den tar for seg det meste. Ellers så har vel hw.no en artikkel om PC-bygging liggende under kategorien "guider" ja. Et annet tips er vel så enkelt som å "google" litt! Lykke til! Lenke til kommentar
war2war Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har et tips: Les å lær før du begynner, tenker da på manualer osv sånn at alt passer sammen. Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg anbefaler deg og lese litt rundt på forumet og sanke den ifoen du kan, det hjelpte isåfall meg til min første maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå