Gå til innhold

Nytt kabinett Anbefalninger

Anbefalte innlegg

Hei, dette er min første tråd i dette forumet. Jippi! :cool::w00t:

Ehmm, ja, saken min.

Jeg har nettopp kjøpt meg en flett ny pc, og nå vil jeg ha et verdig hjem for den.

Har dere noen anbefalninger for et midi-tower. Maks 1500kr og ikke jallakabinett (dvs. juletrebelysning og hele den pakken, isåfall skal jeg gjøre det selv). God luftgjennomstrømning, utdragbar skuff, strømforsyning på den normale plassen. Hehe, vet jeg er kravstor.

Det kabinett jeg har tenkt på er :

Komplett - CoolerMaster Stacker

Takker for forslag. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der skal være et veldig bra kabinett ;) Mange som anbefaler dette (Har det ikke selv, skulle gjerne testet det ut litt.. :( )

Men eller har du Lian Li sine kabinett, se litt på microplex.no ;)

EDIT: Velkomme til forumet forresten ;)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Takker, var en av de "tullingene" som hang på itavisen før. Huff for et dårlig forum. Dette virker mye mer oppbygd og folk er ikke så ufattelig frekk i kjeften :p...

Har tenkt på det kabinettet lenge, men... alltid åpen for nye meninger vettu:D Har vært å sett igjennom det meste det er av webshoper, men jeg greier selvfølgelig ikke å bestemme meg (typisk meg). Brukte 3 mnder bare for å velge fram delene jeg skulle ha til den nye pcen. Perfeksjonist :D

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke vannkjøling. Har nettopp invistert i en passivkjøler for cpu Schyte Ninja, Zalman gpukjøler. (Begge steder sank lyden til det lydløse, pluss 12 grader :D), og en chipsetkjøler (hadde Asus a8n sli deluxe det sier vel sitt, hissig veps av en chipsetkjøler). Alt er kjølig og fint nå. Det eneste som lager lyd er eldgammel wd hdd, må nok bytte den:(...

Men jeg liker lian-li kabinettene, men jeg måtte absolutt ha en uttrekkbar skuff, mekker mye :D er dette en god erstaning for den første du nevnte ? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...BSCAND&toc=3050

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

har ikke noe erfaring med kabinette. men så litt spennende ut. med noen smarte kjøle løsninger som "luft tunnel" osv.. ja jeg snakker da om Sharkoon!

SILVATION™ BASIC er navnet på kabinette som er sharkoon s første utgivelse i norge, med 5x 5.25 brønner, 2x 3.5 eksterne og 6x 3.6 interne brønner.. kabinette vier ca 10kg og er så og si laget av stål hele veien.. i fronten av kabinette er det lyd, usb og firewire intak som det pleier å være p de nyeste kabinettene..

det følger dog ikke med noen vifter med kabinette men prisen er dog ganske lav på kun 850kr. hw.no testet kabinette og testen kan leses : HER!

Lenke til kommentar
Hva med dette da?.. bare å koble ut lysene i fronten..

kjempe bra! har dette selv(silver, md vindu).. lysa er drit fine sånn som de er.. så ikke noe poeng med å koble de ut..

men i forholdt til stacer osv er det litt lite. trodde du skulle ha noe "stort" noe jeg :) hehe

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg stacker selv (sort utgave) og kan trygt annbefale det, god plass, mange muligheter for å montere tillbehør, valgfi montering av strømforsyning oppe eller nede eller om du trenger to.

Enormt med skruer og annet du trenger, mulighet for radialfifte, mulighet for å sette vifter i bunnen, det følger med 2 stk 120 mm vifter + en 80 vifte i toppen .

Eneste minuset er at frontbrakettene siter godt fast,men det er bare å stikke feks et kredittkort inn ved siden av disse når de skal løsnes .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...