bbbb Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) jeg har tenkt å oppgradere pcen min.. i vår kjøpte jeg meg GeForce 6600GT 256MB og jeg sitter på en 2/3år gammel pc; intel p4 2.7 ghz, husker ikke hk men det støtter bare agp 4X og 1024 mb ram. , fpsen min i bf2 er mellom 30-40 , noe som er litt irriterende|-).. jeg tenkte på å oppgradere/kjøpe nytt hk,minne og cpu. så jeg lurte på hva som er smartest å gjøre.. alt 1: denne pakken med 512mb ekstra ram til kr; 450 tot pris: ca 2900kr eller alt 2: AMD Athlon 64 3500+ som var best i test på hw.no, MSI K8N NEO2 Platinum-54G med 2stk Crucial PC3200 DDR-DIMM 512MB, ,tot pris: ca 3590kr også,, skjermkortet mitt.. gf 6600GT ultra 256mb holder det i 2-3 år framover? eller burde jeg kjøpe en pakke med pci-e? kom gjerne med forslag, o.l Takk. Endret 4. oktober 2005 av Pattern Lenke til kommentar
Grith Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du noe budsjett på denne oppgraderingen? En AMD 64 3500+ CPU er nok et lurt valg, ja. Når det gjelder RAM så sies det at 2GB er en godt å ha i BF2. Om det stemmer helt har jeg ingen erfaring med, men det ligger sikker noe i den påstanden der ja! Alt avhenger jo egentlig av budsjettet ditt i forhold til kjøp av hovedkort og skjermkort. Det skjermkortet du har kommer ikke til å være godt nok i 3 år, men så er jo 3 år veldig lang tid da. Hvis du ønsker å beholde skjermkortet ditt så kan du vurdere å kjøpe dette hovedkortet. Det har jo som kjent både PCIe- og AGP-spor. Dvs. at du slipper å tenke på å kjøpe nytt hovedkort dersom du om en stund bestemmer deg for å kjøpe nytt skjermkort! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 han kan ta det hovedkortet der, og heller kjøpe nytt pci-e skjermkort nor neste generasjons skjermkorta har sunket litt i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå