janfredrik Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei. Skal skrive en argumenterende tekst, jeg valgte emne Skole. Noen tips til hva jeg bør skrive om og argumentere for innen det emne? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 KRL-faget? Det er jo aktuelt. Nynorsk eller ikke? Det er også aktuelt. Offentlige skoler eller private skoler? Dette er aktuell kommunepolitikk. Her har du noe... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Takktakk Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Er dette en grei innledning? Skolen er noe de fleste må i gjennom, men er alt som er på skolen nødvendig, og bør vi ha privatskoler? Her vil jeg ta for meg noen aktuelle saker innenfor skolesystemet. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Er dette rett? Skolen.doc Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Der det er en grønn strek så mangler det en n. hvis man får brev fra en som skriver nynorsk. Fordi da må man svare på nynorsk. Denne regelen gjelder vel bare om man er offentlig ansatt.Du bør også legge til at det som oftest er de som ikke har noen religion som klager over KRL-faget Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Rettet på Takk for innspill Skolen.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå