gamerman Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hei Skulle brenne en dvd i går på min nok så gamle dvd brenner , da det kom en feil melding med ApI et eller annet og procsess failed så tenkte jeg "Sikkert noe små feil" .... Hver gang jeg prøver cd , dvd eller noe annet og brenne så stopper den på 25 % . Uansett , jeg skal ha meg ny dvd brenner og vil ikke bruke mer en 400 kroner på den. Jeg ser at komplett har noen fine : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309417&cks=PRL Den f.eks .... Følger det med programvare i denne boksen , slik som Nero eller annet program ? Må jeg kjøpe den sammen med noe program siden det er OEM ? Hadde vært fint med kjapt og positivt svar Endret 4. oktober 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Meget bra brenner det der, gå for den. Brenneren selges som OEM ja, mao får du bare selve brenneren. Trenger du software i tillegg, må du kjøpe dette utenom. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ja du må kjøpe software til den, eller siden du hadde en DVD brenner fra før så har du kanskje programvare liggende? Det finnes jo også noen gratis alternativ-programvare til DVD-brenning. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du kan få BenQ DW1640 som er en bedre brenner til omtrent samme pris. Og da følger Nero brenneprogramvare med. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Vurderte selv også å kjøpe NEC ND-3540A. Får den for 404,- på Flexi-Data her i Bergen. Brenne program har jeg fra før. Dersom jeg skal gå for BenQ DW1640, blir den vel ca. 50kr dyrere med frakt fra mpx. Men er vel fortsatt verdt det for meg også, dersom den er bedre ? Endret 5. oktober 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg vil si ja. NEC'en er spesielt dårlig på 12x brennehastighet, dette problemet har ikke BenQ. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Sikkert sant men jeg skal ikke kjøpe mer av mpx Jeg måtte krangle igjennom 25 mail før jeg fikk garanti på en tideligere kjøpt vare. Uansett jeg har bestillt Nec ND 3540A og Nero Express fra komplett for en pris av 605 ,- inkludert frakt Brenner på 8x og 16x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå