Gå til innhold

eoLithic Tribute - gråt du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=06/10/2005 : 13:21] Seriøst, helt seriøst, var det faktisk noen av dere som var i nærheten av å gråte? Altså fysisk gråte?

 

Hvis så, plukk opp telefonen og bestill time hos en psykolog, for det trenger dere! :nei:

Så om man gråter fordi man ser en trist film, så bør man oppsøke psykolog? Du er faen meg dummere enn jeg trodde du var.

Lenke til kommentar
[iC,06/10/2005 : 13:21] Seriøst, helt seriøst, var det faktisk noen av dere som var i nærheten av å gråte? Altså fysisk gråte?

 

Hvis så, plukk opp telefonen og bestill time hos en psykolog, for det trenger dere! :nei:

Så om man gråter fordi man ser en trist film, så bør man oppsøke psykolog? Du er faen meg dummere enn jeg trodde du var.

Jasså. Personangrep. Liker det, jeg.

Da kan jo jeg begynne å kalle deg masse usaklige ting og sånn, og så kan du kalle meg enda mer usaklige ting, og vips så har vi påført oss en tre-dagers utestengelse og en 10%-warn. La oss heller holde oss saklige, om du greier det.

Nei jeg er ikke dum. Om noen skulle være "dum", så må det være deg, som faktisk klarer å vri såpass på det jeg sier, og finne en helt annen mening med det jeg sa.

 

Jeg har aldri sagt at om man ser en trist film og gråter, så må man oppsøke en psykolog.

Jeg sa at om folk blir skikkelig lei seg for at en CS-klan ble oppløst, da bør de klare å rive seg _LITT_ mer løs fra spillverdenen. Spill er (foreløpig) kun en uskyldig lek (ja, selv for de som tjener mange tusen dollar på det).

Hadde man sett en rørende film som feks. er basert på en sann historie hvor mange folk hadde blitt drept uten grunn (etc.), og man virkelig hadde følt med dem, så kan jeg godt skjønne at flere "feller en tåre".

Men så er jo ikke akkurat fragmovies noe av det samme som en spillefilm - I det hele tatt!

 

Men det er en fin fragmovie, det skal de ha. Virkelig bra "frags" (ojè, "frags", det er så kult), og ikke masse sørpete effekter for å øke tilstedeværselsen 14-års-hormoner.

God redigering også. Jeg selv er ikke akkurat så entusiastisk når det kommer til slike skrytefilmer, at jeg begynner å gråte - eller at jeg i det hele tatt klarer å bry meg en tøddel, men for de mest entusiastiske, så er sikkert dette tidenes største mesterstykke eller noe sånn.

Lenke til kommentar
[iC' date=06/10/2005 : 16:50] Jasså. Personangrep. Liker det, jeg.

Da kan jo jeg begynne å kalle deg masse usaklige ting og sånn, og så kan du kalle meg enda mer usaklige ting, og vips så har vi påført oss en tre-dagers utestengelse og en 10%-warn. La oss heller holde oss saklige, om du greier det.

Nei jeg er ikke dum. Om noen skulle være "dum", så må det være deg, som faktisk klarer å vri såpass på det jeg sier, og finne en helt annen mening med det jeg sa.

 

Jeg har aldri sagt at om man ser en trist film og gråter, så må man oppsøke en psykolog.

Jeg sa at om folk blir skikkelig lei seg for at en CS-klan ble oppløst, da bør de klare å rive seg _LITT_ mer løs fra spillverdenen. Spill er (foreløpig) kun en uskyldig lek (ja, selv for de som tjener mange tusen dollar på det).

Hadde man sett en rørende film som feks. er basert på en sann historie hvor mange folk hadde blitt drept uten grunn (etc.), og man virkelig hadde følt med dem, så kan jeg godt skjønne at flere "feller en tåre".

Men så er jo ikke akkurat fragmovies noe av det samme som en spillefilm - I det hele tatt!

 

Men det er en fin fragmovie, det skal de ha. Virkelig bra "frags" (ojè, "frags", det er så kult), og ikke masse sørpete effekter for å øke tilstedeværselsen 14-års-hormoner.

God redigering også. Jeg selv er ikke akkurat så entusiastisk når det kommer til slike skrytefilmer, at jeg begynner å gråte - eller at jeg i det hele tatt klarer å bry meg en tøddel, men for de mest entusiastiske, så er sikkert dette tidenes største mesterstykke eller noe sånn.

Fy faen, så mye bs du skriver.

 

For det første ville jeg ikke snakket om personangrep, var jeg deg. En kan jo si at du fikk et litt skjevt utgangspunkt idet du stemplet alle som griner som "mentale".

 

Og om du ser på topicen for hele tråden, blir det spurt om man begynte å grine av selve filmen, og ikke oppløsningen i klanen. Filmen er faktisk ganske rørende - at en klan får i oppløsning (800x600) ville heller aldri jeg felt en tåre for - og det er det som er poenget.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor du får dette med oppløsningen på filmen fra, sosohal. Jeg snakket om oppløsningen av klanen. Men dette skjønte du sikkert, du ville bare la deg irritere ytterligere.

 

Jeg diskuterer ikke topic'et, men innholdet i tråden. Veldig mange her sier "det er trist at klanen gikk i oppløsning". Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så triste for at en klan Går i oppløsning. Selvfølgelig er det jo sikkert trist på den måten at det.. Ja, det er nå trist, men ikke noe mer enn det. Men om noen synes at det er trist som da favoritt-besteforelderen døde.. DA! Da synes jeg det blir litt uforståelig. Men igjen er jo jeg så en så dum fyr fyllt med BS jeg da, så jeg kunne jo umulig forstå noe som helst.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=06/10/2005 : 17:13] Jeg vet ikke hvor du får dette med oppløsningen på filmen fra, sosohal. Jeg snakket om oppløsningen av klanen. Men dette skjønte du sikkert, du ville bare la deg irritere ytterligere.

 

Jeg diskuterer ikke topic'et, men innholdet i tråden. Veldig mange her sier "det er trist at klanen gikk i oppløsning". Jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så triste for at en klan går i oppløsning. Selvfølgelig er det jo sikkert trist på den måten at det.. Ja, det er nå trist, men ikke noe mer enn det. Men om noen synes at det er trist som da favoritt-besteforelderen døde.. DA! Da synes jeg det blir litt uforståelig. Men igjen er jo jeg så en så dum fyr fyllt med BS jeg da, så jeg kunne jo umulig forstå noe som helst.

Så vidt jeg kan se, er det én fyr som snakker om oppløsningen av klanen, og ikke selve filmen, i relasjon med gråting, så jeg skjønte faktisk ikke at du ikke snakka om filmen nei. Hva med å bruke quote-funksjonen neste gang?

 

Jeg vet ikke hvor du får dette med oppløsningen på filmen fra, sosohal. Jeg snakket om oppløsningen av klanen. Men dette skjønte du sikkert, du ville bare la deg irritere ytterligere.

Jeg snakket heller ikke om det. "(800x600)"-delen var kun ment som en spøk i alt det andre.

Lenke til kommentar

Ja jeg gråt, redigeringen er noe av den dårligste jeg har sett og med de billige effektene i skriften på starten da! :!:

 

( Ikke se på mine filmer nå, jeg vet jeg ikke har noe å si når det kommer til de... )

 

EDIT: Den var litt trist på slutten da... :p

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...