slope Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 I sommer kom det en bærbar med 2 disker og raid mulighet. Tror kanskje til og med at den var premie i en konkurranse her på hw, hvertfall var det premie på en eller annen norsk side i sommer. Problemet mitt er at jeg ikke for mitt bare liv klarer og huske hvem som har laget denne bærbare, og finner heller ikke denne maskinen på nettet noen plass. Såvidt jeg vet skal dette være den eneste bærbare med 2 disker. så dersom noen vet om en laptop med 2 disker sleng ut en link eller gi meg et navn. Trenger dette snarest. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er flere maskiner med mulighet for to harddisker. Blant annet har Fujitsu Siemens det med Amilo M3438 og M4438. I tillegg er det noen mindre produsenter som også har mulighet med to disker. Spesielt gjelder dette maskiner fra en produsent som heter Clevo. Det kommer også flere maskiner med mulighet for to harddisker i tiden fremover. Lenke til kommentar
slope Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm. Kan du huske den konkurransen jeg nevnte? Tror den var todelt. I ene delen var premien den nevnte laptop, i den andre var det vel en komplett barbone lignende sak fra fujitsu siemens. Tror det var sommerkonkurransen. Produsenten hadde satt opp en eget domene for den nye maskinen tilogmed. Har ikke spart bokmerkene:-( Skal sjekke ut de nevnt maskinene fra fujitsu siemens. Lenke til kommentar
slope Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Fant det igjen gitt. Det var en Toshibas Qosmio jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå