Johnx Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Norges største kulturfestival starter 6 - 30.oktober. Noen her som skal ivei? UKA-05 kalenderen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Finnes allerede en tråd om dette i musikkdelen av forumet. Og ja, jeg skal. Har så langt billetter til Oktoberfesten, De La Soul og Seigmenn. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg vil også se De La Soul Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Trippelkonserten på meg ja (Kurt Nilsen, Ralph Myerz og The Dandy Warhols) , blir sikkert noe andre greier også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skrives det ikke Seigmen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gjør nok det ja Loeve. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Blir hvertfall Seigmen og "Norske helter om igjen" på meg.. Regner med å stikke innom en del av gratiskonsertene på samfundet også, har blant annet lyst til å sjekke ut Love Revolt, The rooph og Superfaun. Oktoberfesten er vel også en hit tenker jeg. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Irriterer meg at mye går midt i uka når jeg har skole Skal selvsagt på Bodegaen i helgene framover nå, er vel ny åpning torsdagen nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har veldig lyst til å se postgirobygget, de lillos og raga rockers... men vi har seff hjemme eksamen i grunnleggende organisasjonsfag da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg skal dit. Blir bra det. ^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Seigmenn. øh? Dimu borgir? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vil se dandy warhols, men vil ikke se Kurt Nilsen. Arg, får ikke alt i pose og sekk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har billett til Wyclef, Norske helter om igjen (deLillos, Postgirobygget og Raga) og Tom McRae. Må en tur innom samfundet når Knut Jørgen Røed Ødegaard er der! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Noen som var på Samfundet i går kveld, altså ny åpningen av bodegaen? Synd at det er galla fest hele helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå