Gå til innhold

En MP3-fil på 1411 kbps?


Anbefalte innlegg

eac og lame er programmer sant?

 

jo nå har jeg lasta ned eac, noe mer jeg må laste ned da? eller noen instillinger jeg må gjøre?

 

eac klarer ikke å finne dvd romen min, den finner bare den generic dvd rom, som er deanemon tools, hvordan får jeg den til å finne den ordentlige dvd rom'en

dette skjer ikke kun i dette programmet, men i programmer som cd'ex osv også, det eneste programmet jeg har fått det til i er easy cd-da extractor.

 

og hva er lame og hvordan bruker man det?

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den guiden hjelper meg ingenting, for programmet finenr ikke cd rom'en, og det er den jævla deanemon tools sin feil tror jeg, for den finner bare den generic dvd rom. faen blir så jævla forbanna, det er ALDRIG noe som funker for meg! :mad:

 

EDIT: sorry bare emg som er dårlig på engelsk, jeg fant ut av det nå.

Endret av marius90
Lenke til kommentar
tror jeg ha gjort riktig, jeg har instalert EAC og har lagt til LAME, og gjort så den finner dvd stasjonen, og sotti den til å rippe 320kbps filer.

 

det var vel alt det eller?

Det holder i massevis med 192kbs VBR, les guiden på linken du fikk.

jeg skjønner ikke alt som står i den guiden men skal jeg rippe i 192kbps vbr istedenfor 320kbps mp3?

Lenke til kommentar

Ja, VBR (variable bitrate) senker bitrate der det ikke er nødvendig med høyere bitrate.

Jeg er ikke så veldig god på å forklare hele prinsippet, men mange, deiblant jeg og Chris Myden (mannen som lagde guiden) mener at dette er den beste løsningen.

 

Sikkert noen andre her inne som vil ta seg tid til å forklare dette på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Ja, VBR (variable bitrate) senker bitrate der det ikke er nødvendig med høyere bitrate.

Jeg er ikke så veldig god på å forklare hele prinsippet, men mange, deiblant jeg og Chris Myden (mannen som lagde guiden) mener at dette er den beste løsningen.

 

Sikkert noen andre her inne som vil ta seg tid til å forklare dette på en bedre måte.

ok men åssen endrer jeg til vgr istedenfor mp3?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
den guiden hjelper meg ingenting, for programmet finenr ikke cd rom'en, og det er den jævla deanemon tools sin feil tror jeg, for den finner bare den generic dvd rom. faen blir så jævla forbanna, det er ALDRIG noe som funker for meg! :mad:

 

EDIT: sorry bare emg som er dårlig på engelsk, jeg fant ut av det nå.

4983881[/snapback]

 

har du lagt inn wnaspi32.dll i programmappen?

 

 

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...