Ivers_84 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hey har nettopp fått kjøpt ei subwoofer billig av ei kamerat. Og jeg lurer på hvordan jeg på best mulig kan koblen opp mot ei pc. Altså hva trenger jeg for å få detta til å fungere? Fra line input på basskassa, passer ikke kabelen med lydkorte, trenger jeg kanskje ei overgang av ett slag? Trenger jeg ei forsterker av et slag? Og hvilken høyttalere bør jeg velge som passer inn på basskassa Basskassa Eltax Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Sourround forsterker/receiver er et must skal du drive en 12" basser ja .. Les forøvrig på hjemmekino.no for gode alternativer som koster fletta Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 trenger ikke forsterker for en AKTIV sub. Aktiv betyr nettopp at det er innebygd forsterker og at den bare skal ha vanlig linje-utgang Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Subben din er aktiv, så den trenger ingen ekstern forsterker. Er bare å kjøpe en minijack-til-phono overgang eller kabel, alle elektronikkbutikker fører slike. Edit: Jeg skjønner ikke helt hva du mener med "hvilke høyttalere som passer inn på basskassa"? Endret 6. oktober 2005 av Exiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå