Gusarov Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det gikk ikke det heller. Sto at jeg ikke har nok plass på harddisken uansett hva jeg gjør . Har noen fler forslag på å løse dette problemet? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 til alle som får patching failed; http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=2327 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 holy moly 131 mb nice, prøvde det hos en venn i går, må si Wake island er RÅTT Får 932kb/s hos Gamer.. Fint å ha alle våpna og GLHF!! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 En jeg kjenner har installert den nye patchen og etter det saa vil ikke spillet starte i det hele tatt. Han har orginalt spill,altsaa ikke piratkopiert. han faar beskjed at cd key er invalid..noen her som har opplevd noe lignende?? jeg ba han om aa ta kontakt med EA.eller se i andre forum etter svar. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Enkelt spørsmål, men så ikke noe svar her i tråden: Dersom du nyinstallerer spillet på en maskin, holder det å installere 1.03 patchen, eller må man også installere de to første? Det vil si, inneholder 1.03 alle fix'er fra de to første...? Geir Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 den inneholder alle de andre oppdateringene...så ja det holder med bare 1.03 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Takker. Desverre får jeg "Patching failed", og etter det starter ikke spillet i det hele tatt. Så jeg har litt problemer. Får se om jeg kan finne ut av det... Geir Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Har du installert spillet i default path eller et annet sted? I tilfelle får vist patchen problemer om du har kastet på en \ til slutt. Edit: If you chose a custom directory during initial installation and added a trailing slash to the link (for example E:\EA Games\Battlefield2\) the patch will not install correctly. If you installed to the same place without the trailing slash (E:\EA Games\Battlefield2) you should not have any problems. To fix the problem with your installation you can either reinstall (which is the easier solution) or edit the following registry entries : In: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{04858915-9F49-4B2A-AED4-DC49A7DE6A7B}] The InstallLocation field’s data of : X:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2" must not have a backslash at the end. As is the same for InstallDir field in: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2] Please do not edit your registry if you are not sure what you are doing. We cannot be held responsible for any problems which occur as a result of incorrectly altering your registry. If you are uncertain for any reason please use the reinstallation method to fix your problem. If after this you are still have problems patching, please contact your local EA Tech Support team (details can be found in the Support forum here). Endret 8. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En jeg kjenner har installert den nye patchen og etter det saa vil ikke spillet starte i det hele tatt. Han har orginalt spill,altsaa ikke piratkopiert. han faar beskjed at cd key er invalid..noen her som har opplevd noe lignende?? jeg ba han om aa ta kontakt med EA.eller se i andre forum etter svar. gå hit for hjelp husk å restarte etterpå Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har nå jobbet med å få patchen installert i timevis, og har funnet et mulig problem. Det var ikke noen "trailing backslash", ei heller noen konflikt med Norton eller de andre "usual suspects" ved slike problemer så langt jeg kunne se. Så fant jeg denne tråden: Patching failed. Løsning. Og den satte meg på sporet av en mulig årsak. Den posten foreslår at man kopierer filene som pakkes ut i brukerens(!) Temp folder når patchen kjøres til Battlefield mappen og kjører patch.exe derfra. Det prøvde jeg, og da så det ut som den gikk helt til slutt, dog med en rekke meldinger om manglende filer underveis. Etterpå ville fortsatt ikke BF2 starte, men det fikk meg til å tenke: Hvis patchen kjører i program-mappen, men ikke i Temp-mappen, noe må være forskjellig. Og den opplagte forskjellen (i hvertfall for en programmerer) er path'en til filene. Og det slo meg at dette kunne være et godt gammeldags Windows-problem: Mitt brukernavn på Win XP er det vanlige "Fornavn Etternavn". Etternavnet mitt har en norsk bokstav i seg, nemlig 'æ'. Og det er det slett ikke alle program som liker. Så for å teste om det kunne ha noe med saken å gjøre laget jeg meg en ny bruker på maskinen som bare het 'Geir', og installerte fra den. Og jupp, det fungerte strålende! Nå skal det sies at siden dette var en helt ny bruker på maskinen kan det være andre ting som er forskjellig, så det er ikke sikkert at det faktisk var et problem med path. Men det vill være morsomt om andre med samme problemet og med 'æøå' i brukernavnet prøvde det samme... Geir Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har fått til å installert patchen? Laster den ned nå, men blir grafikken fikset eller? Sikter til den lagginga som plutselig opptrer (spillet stopper i 1 til 5 sek, for å så fortsette som vanlig.) Tror nok det heller er mangel på ram eller noe slikt . Hvor mye ram har du? Bf 2 er ekstremt kravstor når det kommer til ram Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Nå skal det sies at siden dette var en helt ny bruker på maskinen kan det være andre ting som er forskjellig, så det er ikke sikkert at det faktisk var et problem med path. Men det vill være morsomt om andre med samme problemet og med 'æøå' i brukernavnet prøvde det samme... Geir Heheh, latterlig av EA, kunne de ikke brukt en annen temp katalog. Hadde selvsagt ø i login, logga på xp pro med administrator, og vips inn med patch. Hvem tenker på gammel dos problematikk som man ikke har jobbet med på åresvis Takk for tipset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Geir Heheh, latterlig av EA, kunne de ikke brukt en annen temp katalog. DICE DICE DICE Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fikk også feil melding med "patching failed". Min bruker har navn som inneholder "å", bør jeg lage en ny bruker? Altså en egen bruker å spille BF2 på? Må jeg reinstallere spillet da? Som situasjonen er nå starter ikke spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg