El Matador Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 her går det jækla fort ftp://rally:[email protected]/bf2_patch_103.exe Tusen takk! Satt og lastet ned fra EA Games med 15KB/sec, men nå laster jeg ned med 500KB/sec Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 At det er mulig da? Får feil om at jeg må ha 1600MB ledig plass, jeg har jo 128GB ledig på HD'en med BF2 installert på jo ffs! Har bare 388MB ledig på C: disken, mulig patchen har fått det for seg å bruke temp mappa der elns.. jaja, får prøve å rydde opp på C: da. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 At det er mulig da? Får feil om at jeg må ha 1600MB ledig plass, jeg har jo 128GB ledig på HD'en med BF2 installert på jo ffs! Har bare 388MB ledig på C: disken, mulig patchen har fått det for seg å bruke temp mappa der elns.. jaja, får prøve å rydde opp på C: da. Det stemmer. Det viser seg at man må ha 1,6 GB ledig hardiskplass på C: Installasjonsprosedyren bruker vel den disken som midlertidig lagring av filer av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Den som am3k la ut, den gikk i 130 kB/s hos meg, og jeg har vanligvis mellom 50 og 60 når jeg laster ned Anyways...pctching var vellyllet, og nå skal det SPILLES Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Sweet Håper dette funker hos meg Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det berre eg som får connection problems på kvar server? Har aldri vore slik før... Dette er til å le av. Jisses. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 En annen mirror: http://www.marius-m.com/divfiler/bf2_patch_103.exe Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Oh, lovely 800K/s fra gamer.no Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 her går det jækla fort ftp://rally:[email protected]/bf2_patch_103.exe takk mann! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vel, jeg har testa nå, og har tilogmed fått 3 nye weapon-unlocks Starta med at jeg var med på et flag-capture! New Rank! Drepte en like etter. New Rank!! Drepte en til. New Rank!! Wake Island var et gøyalt map, men for meg er det helt nytt, siden jeg ikke har prøvd Bf 1942. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) BTW, noen som har hatt problmere mde at skjermen( i mitt tilfelle ventsre side ) ser ut til å ha blitt klippet ujevnt bort? håper dett er fikset EDIT: ja dette lover jo godt..tar jo 900 år før det skjer noe her, har ikkje skjedd en dritt etter å ha trykket på patchen EDIT2: eg selger snart heile Bf2 kontoen min, koffor skal det skjøre seg vinkel hver forbanna gang? Den vil jo pokker meg ikkje starte en gang Endret 4. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 sweet ...fått 3 unlocks på rankups +Medic +Assault +Sniper +Support +Specops ^_^ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Installasjonen gikk smurt her, og det ser jammen ut som jeg kan begynne å kose meg litt med BF2 igjen, for denne patchen ser ut til å ja ordna på "connection problems" som jeg har hatt siden spillet ble utgitt, får også ny linje snart også og da blir vel alt supert. Må også si at Wake er digg brett! Da ses vi i kampens hete! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lasta ned update fra ny server, funket å installere Da ska vi se om spillet funker Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 http://www.pvp.se/?page=file&fa=d&d=battle...2_patch_103.exe den går på rundt 200 kb/s her, hele tiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eg vil sende mine størtse gratulasjoner til DICE, det som møtte meg var svart skjerm og hengt maskin Tusen takk Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Lurer på når patchen som skal patche patchen kommer jeg Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Lurer på når patchen som skal patche patchen kommer jeg det blir vel når hotfixen til patchen som skal patche den nye patchen er ferdig tror jeg... Endret 4. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 No reinstaller eg spillet, installerer denne rompe " patchen" igjen, møter eg den %/()=/) skjermen igjen, legger eg Bf2 på hylla til fordel for dod:s og css As simple as that..such a good game..f*cked badly up. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg