TST Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 I dag lanserte Electronic Arts endelig versjon 1.03 av Battlefield 2. Mange tusen frustrerte spillere kan forhåpentligvis se frem til et mer sømløst spill. Les mer Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 GUD som jeg digger STEAM. Dette går jo suppe treigt. Jeg skal få den ned, men du verden så bra systemet til Valve fremstår når man opplever slike ting. AKIRA Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 eller Bittorrent systemet til blizzard... Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 http://www.battlefield2.nl/ Øverst der er det 3 mirrorer som skal ha god fart+ at det fra en troverdig side. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Knallfart fra mirror 2 i den lista, takk Forresten er vel Favorites-lista min største "Takk, ENDELIG!" i denne patchen her Endret 4. oktober 2005 av Blib Lenke til kommentar
Killer_Dementia Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Den har dukket opp på 3dgamers.com og http://www.3dgamers.com/games/battlefield2/downloads/ Edit: Fileplanet *glem det siden fileplanet ikke greier lage decent url'er* Endret 4. oktober 2005 av Killer_Dementia Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 - Only 1 player in a vehicle will get credit for or speed up capturing a flag at a CP. The other passengers must exit the vehicle to increase the speed of capture or receive capture score. - The wrench repair rate on helicopters has been decreased. - If you have received a point for healing, repairing, or resupplying a teammate, you will not receive another point from them for the same action for a set period of time. Ser ut som det er slutt på morroa for lag som eneste formål er å samle poeng. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 - Many criteria for ranks and awards have changed. If you are immediately eligible for a new promotion, unlock, badge, award, or ribbon, it will be awarded the next time you receive points on a ranked server. Noen som vet de nye nivåene for ranks? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) En bruker på battlefield.no har lagt den ut: ftp://ftp.stuk.no/bf2_patch_103.exe Og selvsagt har battlefield.no den ute: ftp://ftp.battlefield.no/games/bf2/patches/bf2_patch_103.exe Endret 4. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm...jeg får ikke åpnet patchen jeg...merkelig Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ble forfremmet til Corporal i dag, og kan unlocke mitt andre våpen, så dette er jo to BF2-gleder på én dag. Gleder meg til å teste den nye banen. Hatere punishere mest av alt i BF2 , men nå skal det til dels endelig bli slutt på urettferdige punishes. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå er oppdateringen tilgjenglig for nedlasting på Gamer.no sin filserver. Link finnes i artikkelen. Vennligst link til artikkelen hvis dere skal gi linken til andre. Gjør det samtidig klart at denne tråden handler om patchen. Det betyr at all småprat om diverse Battlefield 2-ting blir fjernet, det er heller ikke nødvendig å legge inn skrytebilder av nedlastingshastigheter og slikt. Advarsler kan bli delt ut ved gjentagende overtredelser. Lenke til kommentar
1ndy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm...jeg får ikke åpnet patchen jeg...merkelig Da er vi 2.. Når jeg kjenner etter er jeg egentlig ikke så overrasket. Edit: Ser fila er på bare 98 MB. Nedlastinga har nok blitt avbrutt. My bad. Sorry Endret 4. oktober 2005 av 1ndy Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Laster ned nå gleder meg Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 F*** i hel****e @$£€@£$$[]{]{[€][€[]€[€]. Jeg får patching failed. Klarer ikke de tullingene Dice å lage en patch som virker på alle pcer ffs. Jeg er så forbanna irritert. argh Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Laster ned no. Endelig, vi får sjå korleis dette går. Er spent på wake island. Lenke til kommentar
kim21 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 her går det jækla fort ftp://rally:[email protected]/bf2_patch_103.exe Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Endelig... Håper dette blir bra... *venter@411kB/s* Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) F*** i hel****e @$£€@£$$[]{]{[€][€[]€[€]. Jeg får patching failed. Klarer ikke de tullingene Dice å lage en patch som virker på alle pcer ffs. Jeg er så forbanna irritert. argh Har samme problem Ved forrige patch måtte jeg vente flere dager på en modifisert utgave for å få det til å funke, da er det bare å gi opp BF2 en uke eller noe sånt til noen gjør det samme med den her Endret 4. oktober 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg