Pysj Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Baksmell for Netcom? TeliaSoneras kjøp av Chess kan vise seg å få flere konsekvenser for Netcom enn det selskapet antakelig hadde regnet med. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Og når ialle dager har det blitt bekreftet at chess-kundene vil bli overflyttet til netcoms nett? Dette er bare SPEKULASJONER fremdeles. Digi.no vet kanskje ikke bedre, men amobil.no burde ha såpass kildekritikk at de burde droppet dette fra sin artikkel . I tillegg en liten skriveleif. "Netcom blir på sin side tvunget til å senke prisen med 10 øre, og kan ikke en minuttpris på mer enn 91 øre." Skal vel være "kan ikke kreve en" Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Synes og så det var merkelig å fastslå: siden Chess-kundene da blir flyttet over fra Telenors til Netcoms nett. Egentlig har jeg veldig liten tro på at det kommer til å skje, med tanke på at de faktisk nå om dagen markedfører at du kan velge nett hos Chess. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er enig i at det er ren spekulasjon om kundene til Chess vil flyttes over til Netcom sitt nett, det jeg tror vil skje er at det vil komme tjenester/abbonement som forutsetter at du som kunde velger Netcom sin dekning. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg er chess kunde på netcoms nett/dekning. Gikk fra Netcom kunde til Chess kunde i sommer, og havnet først på telenors nett hvor jeg hadde mye trøbbel og byttet til netcoms nett/dekning. Men såvidt jeg ser har det ingen betydning hvilket nett/dekning jeg er på så lenge jeg betaler Chess sine priser og nettet har god dekning. Endret 4. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Heisann Er enig i at det kan oppfattes som litt bastant å si at markedsandelen VIL øke. Har forandret dette til et mer moderat VIL KUNNE øke. I alle tilfelle er det en kjensgjerning at TeliaSonera ønsker at så mange Chess-kunder som mulig skal flytte over på deres (Netcoms) nett. Og jeg vil nok sette en knapp på at kundene heller må be aktivt om å få beholde Telenor-dekningen sin enn motsatt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg fikk telenor dekning når jeg gikk fra Netcom abb til Chess abb i sommer. Måtte be om netcom. Men hadde ikke gjort det hvis jeg ikke hadde opplevd dekningsproblemer. Endret 5. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Blir vel Standard Netcom, og du kan bytte til Telenor dersom du ønsker det. Chess kommer nok ikke til å lukke muligheten for å komme på Telenors nett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Man kunne velge kostnadsfritt 1mnd etter bytte. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg tipper TS innfører en "bonus" av et eller annet slag for alle som bytter over til netcom-dekning, det tross alt de med netcom-dekning de tjener penger på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg