-Jungeldyret Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Jeg skal bestille en T-skjorte fra www.myxwaer.com og vil gjerne ha min egen logo på den. Noen som kan lage et forslag til meg? Det skal stå Andreas inni. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg kan gjøre det for en liten penge. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Jeg kan gjøre det for en liten penge. 5041280[/snapback] Serr.? klarer du ikke komme med noen tanker engang uten at du skal få noe for det? Skal se hva jeg kommer over av ideer. Har du tenkt på noe spes. motiv etc.? btw: fungerer den URL`en? gikk ikke hos meg... Endret 21. oktober 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 tru han mente myxwear det heter jo wear og ikke waer Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Her er to forslag. Men det kan jo hende bildene er copyrighted, så du ikke kan bruke dem. Eller du kan ha et sitat/visdomsord. F.eks. vis du er lav: Blomster vokser saktere enn ugress. Endret 30. oktober 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå