reallive Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg har 1 WDC 200 SATA 1 ST160 SATA 1 WDC120 IDE jeg finner bare SATA diskene, hvordan skal jeg konfigruere jumperene for å få alle på en gang? Endret 4. oktober 2005 av reallive Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) brudd på tre-ords-regelen. rapportert. Til spørsmålet, Hvordan du skla plasere jumperene, står anvist på hver enkelt disk. vegard EDIT: ingen vits i Å rapportere alikavel, Rikky blei vist før meg. Endret 4. oktober 2005 av vegis Lenke til kommentar
reallive Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 ok unnskyld jeg ville bare ha hjelp. Har ikke satt meg inn i den hellige 3ords regelen. Men det står ikke på IDE harddisken i forhold til SATA. Jeg trenger idiot hjelp. Forhåndtakk Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da er hjemmesidene til produsenten av harddisken en fin side å lete etter dette på vettu. Det står ett sted der hvordan de skal kobles. Det er forresten kun IDE disken som trenger jumperkobling, siden sata er kun 1 kanal per disk er de jumperfrie. Kan også være at du må aktivere IDE bussene i bios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå