Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grønne bokser under spill

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller kommer det grønne bokser som blinker helt vilt. Det kommer kun når skjermkortet blir brukt en god del der det kreves mye av skjermkortet. Jeg har et Gainward 6600 GT 128mb PCI Express sammen med MSI mainboard K8N Neo4. Jeg har et mindre bra PSU som har en ATX20 port ( Hovedkontakt for hovedkort ) og ikke ATX24. Kan det være en del av problemet?

ps. alle svar hjelper :p

Sam

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk hørt om kort hvor du må klokke ned for at slike grønne firkanter (husker ikke navnet på dem nå) ikke skal vise når kortet kjører på fullt. Prøv det og se.

Personlig viser mitt kort (MSI 6600GT) de grønne når jeg har klokket alt for høyt opp.

Lenke til kommentar

Skal prøve å klokke ned skjermkortet.

Skal også se om det hjelper med patcher. Jeg får de grønne firkantene i f.eks fable, age of empires 3 (kan hende at det er fordi det er demoen), settlers 5. Jeg får de grønne firkantene i 3d mark også. Så jeg tror ikke det er det som er problemet. Men jeg har merket at de forsvinner hvis jeg tar av shader og antialiasing.. Kanskje det er problemet.. men skjermkortet skal i teorien fungere på disse områdene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...