samyboy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Når jeg spiller kommer det grønne bokser som blinker helt vilt. Det kommer kun når skjermkortet blir brukt en god del der det kreves mye av skjermkortet. Jeg har et Gainward 6600 GT 128mb PCI Express sammen med MSI mainboard K8N Neo4. Jeg har et mindre bra PSU som har en ATX20 port ( Hovedkontakt for hovedkort ) og ikke ATX24. Kan det være en del av problemet? ps. alle svar hjelper Sam Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Er prosessoren eller skjermkortet varmt? Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Er prosessoren eller skjermkortet varmt? Jeg har prøvd både de gamle og de nye skjermkortdriverne. Jeg har også overvåket min tempratur og den er stabil på 44 varmegrader. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du overklokket? Hvis ja skjer dette når du har overklokket for mye. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, den er ikke overklokket, den står på standardinstillinger. Tror du det hjelper hvis jeg klokker ned kortet? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har faktisk hørt om kort hvor du må klokke ned for at slike grønne firkanter (husker ikke navnet på dem nå) ikke skal vise når kortet kjører på fullt. Prøv det og se. Personlig viser mitt kort (MSI 6600GT) de grønne når jeg har klokket alt for høyt opp. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis dette gjelder kun et spill, innstaller siste patch til det gjeldende spillet. Prøv også patcher til forskjellige spill hvis det er flere spill du får firkanter i. Dersom intet av dette hjelper, og alle nye og gamle skjermkortdrivere er testet, kan det tyde på en defekt ved skjermkortet. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal prøve å klokke ned skjermkortet. Skal også se om det hjelper med patcher. Jeg får de grønne firkantene i f.eks fable, age of empires 3 (kan hende at det er fordi det er demoen), settlers 5. Jeg får de grønne firkantene i 3d mark også. Så jeg tror ikke det er det som er problemet. Men jeg har merket at de forsvinner hvis jeg tar av shader og antialiasing.. Kanskje det er problemet.. men skjermkortet skal i teorien fungere på disse områdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå