Wooho Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vel jeg lovet en liten visning av 3D-Mark scoor av ASUS TOP kortet hvis jeg fikk liv i PC`en i dag med den nye PSU`en, så her kommer det. Maskin spec finnes i profilen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) flotte saker, regner med at det ikke er stock? for du klokket det mer, med riktig backup skall du få opptil 9300 med det kortet\kjøleren Edit: er at du har rimlig fett high end system - så du får nokk høyre score med litt knoting Endret 3. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Det er sikkert @stock.. fikk nærmere 8700 på stock med mitt Edit: simalarion, hva mener du med riktig backup? Endret 3. november 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 He he my bad, er nok stock ja. Er ikke noe erfaren klokker, men synes dette kortet er helt rått. Så holder det jo også kun 40 grader idel. Skal teste det ut enda mere. Fikk forøvrig over 160 FPS i CSS stress test med all eye candy på. Skal teste ut FEAR og BIA 2, samt Call Of Dut 2 og Q4. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 med backup mente jeg - at resten av pcen stod i stil, feks graftig cpu. Dårlig formulert enig i det Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Da var Fear spilt i 2,5 timer, damn nice graphichs . Uansett får en god FPS på dette spillet alle innstillinger på Maximum og AA på 4x eller var det AF på 4x, husker ikke. Uansett lurer på hvorfor jeg ike får mere enn kun 1024x768 i dette spillet egentlig? Har en 19" LCD som har max oppløsning på 1280x1024. Uansett her er scooren etter en Fear Performance Test (stock) EDIT: Verdt å nevne er at GUP tempen holder seg på 40 C Idle og 51 C Load. Endret 4. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå