stinger82 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 En gang for alle, det er Denne kjøleren som sitter på TOP kortet. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tusen hjerlig takk Lenke til kommentar
T2 Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 En gang for alle, det er Denne kjøleren som sitter på TOP kortet. 5061395[/snapback] Extremely quiet A large fan and optimized fanblades offer a minimum noise level at a high air flow. Det er vel ikke alle som er enige i dette. Det er jo en post der en klager over at den bråker. Lenke til kommentar
betterman Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Ja, da sitter jeg på ny-pcen, glad og fornøyd Kortet er installert og går som en drøm! Kjørte 3dmark 05 med de siste driverne til kortet, og endte opp på litt i underkant av 8700 poeng. Ingen klokking whatsoever da. Rett og slett fornøyd, og ei stillegående vifte såvel på kortet, dette dog etter at de siste driverne ble installert. Fornøyd! Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Bah, har fått alle delene i hus nå, bortsett fra 2 x top-kort som ikke kommer før midten av neste uke Lenke til kommentar
adnan Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Kan noen poste her så fort de finner noen som har det på lager? Leiter hver dag jeg men finner ikke noe ennå Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Følg med i HW sin prisguide, var slik jeg skaffet meg et eksemplar. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Bah, har fått alle delene i hus nå, bortsett fra 2 x top-kort som ikke kommer før midten av neste uke 5073777[/snapback] Har du fått bekreftet dato noenplass? Kan du please sende PM om det er superhemmelig? Kanskje du får en kos, eller to. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er enda heftigere, men ikke sett det på prisguiden Lenke til kommentar
Geita Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er enda heftigere, men ikke sett det på prisguiden 5096633[/snapback] Har vurdert det også, men det må bestilles fra Danmark (ca. 5.000,- totalt)Det gir et par ekstra MHz over Asus top når det gjelder overklokking (530MHz / 1380MHz!), grunnet den ekstreme kjølingen, men Asus top vinner på FPS @ stock Pluss at jeg skal ha Asus HK.. Ikke at det har noenting å si, kanskje softwaren er litt mer samarbeidsvillig ang. klokking? Ikke vet jeg. Leadtek test 1 (Hardcoreware.net) Leadtek test 2 (Hardwarezone.com) Uansett så venter jeg til 7800GTX 512MB-versjonene er i hus. Det lukter ekstreme klokkehastigheter lange veier! Og jeg må vente til langt ut i desember før Asus A8N32-SLi Deluxe HK-et mitt er i butikkene Da er nok 7800GTX 512MB allerede utsolgt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) 7800gtx 512 <- her blir det dokumentert at det skall kjøre på 550\1800 . Holy macarony Endret 2. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Geita Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 7800gtx 512 <- her blir det dokumentert at det skall kjøre på 550\1800 . Holy macarony 5096732[/snapback] Jepp! Fytti katta..Er sjansene relativt store for at nettbutikker i Norge har det klart til ~7. November? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Tror nesten jeg må ønske meg ett TOP kort til, i julegave til meg selv Edit: hvor mye score får dere i 3dmar05 på kortene deres a? Endret 2. november 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror nesten jeg må ønske meg ett TOP kort til, i julegave til meg selv Edit: hvor mye score får dere i 3dmar05 på kortene deres a? 5096920[/snapback] Det skal jeg finne ut av når jeg får liv i maskinne i dag med den kommende PSU`en. Krysser fingrene på at denne holder seg i mere enn 5 min. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Lol, utdrag fra TheInq (Se&Hør.. ): *snip This time we are not talking about a frame here and there, we are expecting a massive performance lead. *snip*Samme gamle visa uansett hvor jeg leser. Begynner vel nesten å bli lei Edit: Leste nettopp litt om kortet... Glem hele greia... Jeg trekker det tilbake.. Endret 3. november 2005 av daniel_984 Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Bah, har fått alle delene i hus nå, bortsett fra 2 x top-kort som ikke kommer før midten av neste uke 5073777[/snapback] Har du fått bekreftet dato noenplass? Kan du please sende PM om det er superhemmelig? Kanskje du får en kos, eller to. 5096378[/snapback] Rofl, og der kom grafikkortene levert på døren... og hva kan jeg si; latterlig, de klarte å sende meg de vvanlige versjonene, og ikke Top. Og nå har de ikke top-kortet inne.. Helt uaktuellt å sitte og kikke på ny PC som mangler grafikkort i enda flere uker, så nå bestilte jeg akkurat denne vannblokken for SLI-oppsett, så får jeg klokke kortene opp kraftig selv. btw: Jeg hadde 2 stk inne til bestilling på MPX med bekreftet dato 1/11, som jeg kansellerte Endret 3. november 2005 av Fleksnes Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hmm eller du kan heve kjøpet å gå for 7800gtx 512 som er rett rundt hjørnet - 7nov. Du skall vell uansett kreve å få noen kr tilbake eller?, så j... surt!! Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 hmm eller du kan heve kjøpet å gå for 7800gtx 512 som er rett rundt hjørnet - 7nov. Du skall vell uansett kreve å få noen kr tilbake eller?, så j... surt!! 5098758[/snapback] Nei, nå vil jeg spille! Ikke snakk om mer venting for min del. De 2 vanlige kortene i SLI bør kunne holde koken ihvertfall i 3 mnd før spillprodusentene har harket opp nye ting som gjør oppgradering nødvendig. Ja, jeg skal ha penger tilbake. De har fakturert meg for TOP-kortene... Jævla spaghettikokere av noen italienere.... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er det snakk om MPX her eller? De har ihvertfall ikke gitt fra seg lyd når det gjelder en harddisk jeg har sendt inn for nesten en uke? Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Er det snakk om MPX her eller? De har ihvertfall ikke gitt fra seg lyd når det gjelder en harddisk jeg har sendt inn for nesten en uke? 5098793[/snapback] Dersom du lurte på om de var de som sendte feil kort, så er det ikke det. Disse bestilte jeg fra en italiensk nettbutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå