betterman Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror faktisk jeg bremser litt i svingene her jeg nå, for legger merke til selve produktkoden er den samme som de vanlige GTX-kortene fra Asus. Så tror faktisk de går på en liten blemme med å skrive feil data. Skal ringe de i morgen den dag for å få bekrefta dette! Hehe. Kan se slik ut ja... Jeg snakket nettopp med en av de som driver shappa... Akkurat, og han mente det kunne være feil fra deres side? Blir vel Xfx alikevel da gitt Lenke til kommentar
T2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du funnet deg et kort da, eller er det samme hvilket GTX-kort du anskaffer deg T2? Jeg har sett litt på XFX 7800 GTX. Vil egentlig ha det 7800 GTX kortet som er mest mulig stille. Jeg har et HIS X700 med tilsvarende type kjøler som Asus 7800 GTX TOP kortet har, men jeg synes gjerne det kunne vært hakket mer stille. Det er faktisk en mer irreterende tikke-lyd når viften går på 50-60 prosent i forhold til det suset som høres når den går raskere. Fordelen med TOP kjøleren er selvfølgelig at den trekker varmluften ut av kabinettet. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror faktisk jeg bremser litt i svingene her jeg nå, for legger merke til selve produktkoden er den samme som de vanlige GTX-kortene fra Asus. Så tror faktisk de går på en liten blemme med å skrive feil data. Skal ringe de i morgen den dag for å få bekrefta dette! Hehe. Kan se slik ut ja... Jeg snakket nettopp med en av de som driver shappa... Akkurat, og han mente det kunne være feil fra deres side? Blir vel Xfx alikevel da gitt Yepp. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Fant dette under en Review av XFX 7800 GTX: Noise Unfortunately the XFX GeForce 7800 GTX is pretty noisy. As all the latest NVIDIA video cards, it runs at a slower speed when you use it in 2D (Windows etc.) and speeds up when you start doing heavy 3D work (games and so on). The fan also speeds up at that time and is pretty audible. It’s not a completely fair comparison since the HIS card uses the silent Arctic Cooling system but after running with the XFX GeForce 7800 GTX for a few weeks I was very glad to be back with the HIS card, if only for the silence. Da blir dette kortet ikke aktuelt for min del. Da er det bedre å vente på Asus 7800 GTX TOP kortet. Lenke til kommentar
T2 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg bestilte meg et vanlig Asus 7800 GTX kort, så får vi se hvor stille det er. Håper jeg for det til helgen. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Akkurat testet kortet på den nye 81.84 driveren, men ble ikke mye oppgang (eller, kanskje jo. sist gang var med nyformatert system, fikk da 9030) får nå 9056 med 510/1420 Har norton internett security og norton system works installert, hadde sikkert fått litt mer uten Lenke til kommentar
betterman Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Akkurat testet kortet på den nye 81.84 driveren, men ble ikke mye oppgang (eller, kanskje jo. sist gang var med nyformatert system, fikk da 9030) får nå 9056 med 510/1420 Har norton internett security og norton system works installert, hadde sikkert fått litt mer uten ganske bra resultater er bare fortvilet over at TOP-kortet ikke er tilgjengelig, og ingen vet når det blir tilgjengelig... Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Etter første søk finner jeg jo en norsk nettbutikk som får inn kortet om 4 dager databutikken.com Edit: Ble visst utsolgt iløpet av dagen Endret 6. oktober 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg ligger på 7741 når jeg kjører #dmark05(standardtester/har ikkke registrert så får ikke valgt noe annet Kortet jeg har er fra msi, synes dere det er for lite? Kjører 81.82 drivere Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg ligger på 7741 når jeg kjører #dmark05(standardtester/har ikkke registrert så får ikke valgt noe annet Kortet jeg har er fra msi, synes dere det er for lite? Kjører 81.82 drivere Normal score for GTX det. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Men hvorfor er det så mange som får så mye bedre da? leser jo 8000++ oppover her uklokket! Har virkelig kolkkingen fra produsenten så mye å si, og er msi sin virkelig så mye dårligere? over 300 3d marks er jo litt da Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Klokkingen fra produsentet har nok en del og si ja. Lenke til kommentar
betterman Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Etter første søk finner jeg jo en norsk nettbutikk som får inn kortet om 4 dager databutikken.com Edit: Ble visst utsolgt iløpet av dagen De skulle få inn om 4 dager? Og det var bekreftet? Også ble det utsolgt med en gang sier du? hehe Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Ja det var bekreftet at dem skulle få inn den 10.10 Men det gikk ikke mange timene for de var utsolgt Endret 7. oktober 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
betterman Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja det var bekreftet at dem skulle få inn den 10.10Men det gikk ikke mange timene for de var utsolgt Argh, er så typisk! Noen her som vet om noen nettbutikker som har bekreftet leveranse på dette kortet? Lenke til kommentar
betterman Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Har snakket med Asus nå, og de sier at det kommer nye kort til Norge i løpet av neste uke, men de vet ikke hvor mange og hvilke butikker som vil få inn. Så for de som er interessert, så er det bare å følge med på nettbutikkene Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hehe, du vil virkelig ha dette kortet du? Lenke til kommentar
betterman Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Ja, bare det beste er godt nok Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da var 19k på 3dmark03 rundet med dette kortet.. Nøyaktig 19153 Lenke til kommentar
betterman Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ser kortet er tilgjengelig på en canadisk nettbutikk....hehe Grøsser bare på tanken på forsendelsesutgiftene... Satser på at vi ser kortet inne i neste uke på noen av de norske nettshop'ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå