johncl Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Heissan, jeg lurer på å bygge meg en HTPC etterhvert og lurer på om det er noen som har erfaring med denne 7" Lilliput touch skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306511&view=detailed Mest lurer jeg på om noen har erfaring med å kjøre både denne og en LCD-TV. LCD-TV'en vil da kjøre på DVI utgangen på skjermkortet, med en oppløsning på 1366x768. Mens Lilliput'en vil være koplet på VGA utgangen med oppløsning 800x480. Jeg har lest at lilliput ikke er så bra i dual oppsett, men slik jeg har lest det er de satt opp som ulike skjermer. Jeg ønsker å kjøre cloned modus, slik at alt er identisk på begge skjermene. Er det mulig? Og er det mulig med forskjellig oppløsning på hver skjerm? Det er nemlig viktig for meg at DVI utgangen i hvertfall har riktig (native) oppløsning. Om signalet til lilliput blir interpolert så spiller det ingen rolle. Lilliputen skal brukes når TV ikke er på, da spesielt som en album-velger for musikk. Til slutt, kan man bruke fingeren for å trykke på touch skjermen, eller må man bruke stylus som medfølger? Den må støtte finger-trykking hvis det skal være interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå