tor_erik Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Som topic spør, spør jeg. Jeg var litt uoppmerksom og durte forbi et av dem litt fort... Kan jeg bli tatt? Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Rimelig sikker på at di ikke tar bilder. I så fall skal det skiltes om automatisk trafikk kontroll. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg trodde også det. Men jeg fikk vel aldri helt med meg om det var noe skilt heller... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hadde de tatt bilde så hadde jeg våre EKSTREMT fattig nå etter alle gangene. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De skiltene tar IKKE bilder, bare viser eventuell fart eller at du kjører over fartsgrensen. De skiltene er ment å gjøre bilisttene kjent med sin fart og har kun en psykologisk effekt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De skiltene tar IKKE bilder, bare viser eventuell fart eller at du kjører over fartsgrensen. Var morsommere før når de viste farten selv om man kjørte for fort, og ikke bare «Du kjører for fort».. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 For galt med det at de kun viser 2 siffrer Lenke til kommentar
acon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei!Som topic spør, spør jeg. Jeg var litt uoppmerksom og durte forbi et av dem litt fort... Kan jeg bli tatt? Tar ikke bilder nei, isåfall hadde jeg nok også fått et par bøter Og jeg som ikke har sertifikat engang Har fått "FOR FORT" et par ganger når jeg er ute å kjører med far Får somregel et par km/t under Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ah, nå ble jeg betydelig lettere til sinns. Er ikke greit å ha det travelt når det er lite trafikk, blir ofte til at man damper litt på... Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, i tillegg til disse "din fart" greiene så kan man jo nevne at det står utallige målingspunkter rundt om i landet. Der måles hastigheten din og rapporteres inn til vegvesenet/politiet, helt anonymt såklart Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hehe, i tillegg til disse "din fart" greiene så kan man jo nevne at det står utallige målingspunkter rundt om i landet. Der måles hastigheten din og rapporteres inn til vegvesenet/politiet, helt anonymt såklart Er ikke de målingspunktene mest å kartlegge trafikkmengde, ikke fart? Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tja, de registrerer iallefall farten som bilen har. Ikke lenge siden vegvesenet gikk ut med en liste der de hadde tatt med de høyeste hastighetene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hehe, i tillegg til disse "din fart" greiene så kan man jo nevne at det står utallige målingspunkter rundt om i landet. Der måles hastigheten din og rapporteres inn til vegvesenet/politiet, helt anonymt såklart Er ikke de målingspunktene mest å kartlegge trafikkmengde, ikke fart? Sikkert mye begge deler. Men om boksen registrerer at noen passerer der i 140km/h hver dag klokka 13, så skal du ikke se bort fra at politiet stiller seg opp med laseren der en dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå