Gå til innhold

Hvilket band er i dag verdens største?

BrukerSlettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jollegutten: haha coldplay på 290 plass. PWNED!

Sorry, kunne ikke dy meg. Satt bare å tenkte på hvor mye morsommere NOKAS rettssaken ville være hvis de hadde en rettsbetjent som brølte "PWNED!" hver gang en av de tiltalte ble tatt i løgn...har lite å tenke på i køen hjem fra jobb :§

Den største er da madonna (av de som fremdeles er "aktive")

Lenke til kommentar

fat_boys.jpg, kanskje? :D

Det største bandet må jo være både internasjonalt kjente og være ute med forholdsvis nytt materiale. Gjerne også ha noen år på baken = større fanskare.

U2, Coldplay og The Rolling Stones er de første og beste eksemplene jeg kommer på i farta.

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Å trekke frem Coldplay, som bare har gitt ut tre album, i denne forbindelse, er vel nærmest et hån mot U2 og Rolling Stones. Man må ha noen år på baken før man kan kalle seg verdens største band. Det har tross alt vært mange band opp gjennom tidene som har gitt ut noen album og vært store i noen år, før de så forsvinner like fort som de entret scenen.

Personlig holder jeg i alle fall en knapp på Stones.

Lenke til kommentar

Ehm...eg forstår ikkje heilt poenget med denne tråden. Skal folk meine kva band dei synest er verdas største? Blir jo berre til at alle nevner deiras favorittband det :roll:

LarsP har sikkert kome med det mest korrekte svar til no, eventuell ny informasjon finner du sikkert på Google, det er heilt meiningslaust at alle skal tippe kva band som er størst. Coldplay større enn Beatles? Haha....joda, jammen sa eg smør.

Kva ligger det i orda "i dag"? Det bandet som selger flest plater akkurat i dag? Finnes sikkert lister for denslags.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Så The Beatles er i dag ikke verdens største band?

Hvis dere spør etter det bandet som i dag fremdeles gir ut plater OG er det største i verden, så..

Urk, hvorfor gidder jeg svare på disse trådene... Består jo bare av disputtering og meninger uten sammenheng uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...