BrukerSlettet Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvilket band er størst den dag i dag? Satt å diskuterte det med en kompis, og ble til slutt en liten heftig diskusjon. Jeg mener Coldplay er det største. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva mener du med største? Det som selger mest? Det man selv mener er best? Det som er mest kjent? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/Best_selling_music_artists Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal du ha våre meninger? Siden jeg er hardcore Deftones fans så vil jo jeg si Deftones, men det er jo heldigvis feil Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kommer vel litt annpå kordan du ser på det.. eg mener stones... Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Tror jeg holder en knapp på U2 eller Coldplay pr i dag. Endret 4. oktober 2005 av chris Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jollegutten: haha coldplay på 290 plass. PWNED! Sorry, kunne ikke dy meg. Satt bare å tenkte på hvor mye morsommere NOKAS rettssaken ville være hvis de hadde en rettsbetjent som brølte "PWNED!" hver gang en av de tiltalte ble tatt i løgn...har lite å tenke på i køen hjem fra jobb :§ Den største er da madonna (av de som fremdeles er "aktive") Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Pr. i dag, Charta 77. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) , kanskje? Det største bandet må jo være både internasjonalt kjente og være ute med forholdsvis nytt materiale. Gjerne også ha noen år på baken = større fanskare. U2, Coldplay og The Rolling Stones er de første og beste eksemplene jeg kommer på i farta. Endret 4. oktober 2005 av johnj Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Å trekke frem Coldplay, som bare har gitt ut tre album, i denne forbindelse, er vel nærmest et hån mot U2 og Rolling Stones. Man må ha noen år på baken før man kan kalle seg verdens største band. Det har tross alt vært mange band opp gjennom tidene som har gitt ut noen album og vært store i noen år, før de så forsvinner like fort som de entret scenen. Personlig holder jeg i alle fall en knapp på Stones. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva skjedde med The Beatles? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva skjedde med The Beatles? Hvilket band er i dag verdens største? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Ehm...eg forstår ikkje heilt poenget med denne tråden. Skal folk meine kva band dei synest er verdas største? Blir jo berre til at alle nevner deiras favorittband det LarsP har sikkert kome med det mest korrekte svar til no, eventuell ny informasjon finner du sikkert på Google, det er heilt meiningslaust at alle skal tippe kva band som er størst. Coldplay større enn Beatles? Haha....joda, jammen sa eg smør. Kva ligger det i orda "i dag"? Det bandet som selger flest plater akkurat i dag? Finnes sikkert lister for denslags. Endret 4. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
johnj Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva skjedde med The Beatles? Soloprosjekter -> uenighet innad i bandet -> strid, søksmål og splittelse. Spør du retorisk, refererer jeg til PelsJakobs svar. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Må vel bli Stones... U2 kan legge opp for min del... bleh Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Så The Beatles er i dag ikke verdens største band? Hvis dere spør etter det bandet som i dag fremdeles gir ut plater OG er det største i verden, så.. Urk, hvorfor gidder jeg svare på disse trådene... Består jo bare av disputtering og meninger uten sammenheng uansett... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Aerosmith er vell ganske store. Og de holder fortsatt sammen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Michael Jackson vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå