Gå til innhold

Nytt AGP kort, 2-3K

Anbefalte innlegg

Skjermkort har egentlig aldri vært min "greie". Har derfor litt lite peil.

Jeg er ute etter følgende:

Et nytt skjermkort (AGP) som drar i vei nyeste spillene i minst 1280x1024, og som er fremtidsrettet. Jeg vil bruke mellom 2-3 K, men selvfølgelig så lite som mulig. ;)

Spiller litt FPS så det er jo en fordel at det leverer varene i f.eks. COD2.

Har per idag 9800 så det er bra om det er et vesentlig steg opp fra det kortet.

Kom med anbefalinger! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. X800XT og 6800 GT og Ultra vil være mer enn bare dugende i 1280x1024, og det mer enn ett år fremover i tid.

X800XT kan du få fra 2495,- nå! 6800 Ultra finnes fra rundt 3000,-.

Smak og behag mellom disse to. 6800 Ultra bråker mer og krever mer av strømforsyningen, men har til gjengjeld nyeste versjon pixelshader, nemlig versjon 3.0.

Lenke til kommentar

Flere av butikkene som har hatt X800XT på billigsalg den siste uken har dem ikke på lager lengre, siden deres felles leverandør ikke kan levere flere, da Asus har sluttet å produsere dèt kortet.

Har selv fått tak i et brukt X850XT PE, som sannsynligvis vil bli det siste og beste AGP kortet.

Lenke til kommentar
Er ati mann, så x800xt er aktuelt, hvor finner du det i AGP versjon til 2495?

Ati mann? :p Er ikke det viktigste å få mest mulig ytelse for pengene og ikke om det er ati eller nvidia? ;) Når det er sagt kan man gjøre noen gode kupp på demovarene til komplett. Har selv gode erfaringer med det:

X800XL til 2350,-

Gainward 6800 GT Golden Sample (klokket høyere enn vanlig (400/1100)) til 2595,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...