Sonymann Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er det mulig å få opp med Flash hva som blir spilt i iTunes? Det skal kun brukes lokalt på computeren for å vise hva som blir spilt, ikke på Internett. Mvh Sonymann Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det bør vel være mulig, på samme måte som f.eks FoxyTunes til Firefox.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du finner et program som hele tiden printer ut til en fil (.txt eller liknende), er det vel piece of cake. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tungvint da! ...men om du absolutt skal bruker itunes og ikke kan bruke winamp og legge den på toppen så... ...har søkt litt nå uten hell, skal forsatt se om jeg finner noe av nytte. Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er ikke noe problem å bruke Winamp! Hvis det er noen musikkspillere det er lettere å gjøre det med, er det helt OK! Jeg er bare vant med å bruke iTunes, og tenkte ikke på at det var alternativer. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det er ikke noe problem å bruke Winamp!Hvis det er noen musikkspillere det er lettere å gjøre det med, er det helt OK! Jeg er bare vant med å bruke iTunes, og tenkte ikke på at det var alternativer. Ja, da ville jeg heller anbefale at du bruker winamp enn å bennytte Flash inn i dette. Tror uansett at dette er veldig komplisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå