sphrenos Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvilket hovedkort trenger jeg til R520 og CrossF ? Endret 4. oktober 2005 av SindreE Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har også lurt på det samme..har tenk å gå for Asus AN8 platinum og en X2 4400, men nå er jeg ikke så sikker lenger?! Lenke til kommentar
sphrenos Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har også lurt på det samme..har tenk å gå for Asus AN8 platinum og en X2 4400, men nå er jeg ikke så sikker lenger?! Asus AN8 platinum hvilke kort er det? Finner ikke det. Har du link? Noen her som vet hvilket hovedkort vi trenger? Endret 4. oktober 2005 av SindreE Lenke til kommentar
Lush Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Dere trenger et Crossfire ready hovedkort som dette: Shapphire Det kommer også andre hovedkort produsenter også,men shapphire er de eneste jeg vet har nå. Det kommer også et crossfire 2 hovedkort Se på listen av hovedkort Men det står ingen informasjon om denne jeg vet ingenting, kanksje noen andre vet hva som er spesielt med dette? OBS Det virker ikke med Crossfire på et nvidia med SLI hovedkort! Endret 4. oktober 2005 av Lush Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Det blir da sokkel 939, kan hende DFI sitt kommende hovedkort er brukbart. Endret 4. oktober 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg tror sapphire skal komme med et meget spennende hovedkort til crossfire Lenke til kommentar
sphrenos Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg tror sapphire skal komme med et meget spennende hovedkort til crossfire Har du peiling når da? Teit at når R520 kommer så er det bare et hovedkort som støtter CrossFire Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg ville sett hvordan DFi sitt kort er i tester o.l. Tror ikke Sapphire-kortet til halvparten av prisen er noe særlig. Endret 4. oktober 2005 av Afseth Lenke til kommentar
sphrenos Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 OnTopic: Jeg ville sett hvordan DFi sitt kort er i tester o.l. Tror ikke Sapphire-kortet til halvparten av prisen er noe særlig. DFI koster jo ganske mye er det ikke noen andre alternativ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har ikke lest noen sikklige tester av sapphire sitt, det var bare et forslag Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Butikkene bugner ikke akkurat av crossfire hovedkort enda, så det kan nok være en fordel å vente en stund til. Snart kommer det nok en rekke tester av hovedkort og crossfire og da blir kanskje valgene mer tydelige? Endret 4. oktober 2005 av Afseth Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Trådstarter: Det kommer til å komme mange Crossfire-hovedkort nå fremover mot jul, så jeg ville smurt meg med litt tålmodighet. De korta som er nå er ikke modne, dyre og er sannsynligvis utgått før alle de store begynner å levere. Endret 4. oktober 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har slettet en drøss med innlegg og redigert noen innlegg pga. mange off-topic kommentarer angående skrivefeil. Nå synes jeg vi skal holde diskusjonen on-topic Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vistnok stoetter Intel 955X og 975X chipsettene baade Crossfire og SLI. Kjekt for de av oss som fremdeles taaler Intel CPU'er :-) - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå