bj0rnar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Morn. Har mottatt en SpeedTouch 516i fra NGT, og de problemene det medfører. Uansett, har kommet over et rimlig snodig problem her nå, som kom en tre-fire dager etter at jeg hadde Speedtouchen stabilt oppe. Når jeg sitter på MSN, kommer plutselig dette opp: Vet ikke hvorfor den spør om dette, trykker jeg cancel kommer den til stadighet opp igjen. Det funker ikke å taste inn korrekt informasjon i den heller :S Og, når jeg skal bruke IE (f.eks for å browse forskjellige msn-space), kommer den konstant opp, og sidene vil ikke loade så lenge den står der å spør.. Må trykke på esc hundre ganger for å få loade en side normalt :S Rart at dette har kommet opp nå, ettersom jeg ikke har rørt noen instillinger de siste dagene og dette ikke har vært et problem før nå :S Hjelp? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Dette forsvinner da forøvrig når jeg bytter tilbake til den gamle Netopia'n.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå