Bear^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Investerte nå i Splinter cell Pandora tomorrow men sliter med et problem. Har det på medium men det hakker sinsykt. Har samme problem med Splinter cell, det første. Det rare er at jeg klarte å kjøre Splinter cell på et Riva TNT2 kort, medium, uten hakking. Men nå klarer jeg ikke å kjøre det på medium på et FX 5600 (elendig skjermkort men dog). Har nyeste drivere til skjermkorte. Men en ting jeg da lurer på. Er Splinter cell PT mer krevende å kjøre enn Doom 3? For Doom 3 kjører jeg på high med en jevn flow på 30 FPS. Mens jeg ikke klarer å kjøre Splinter cell på medium, uten maks hakking. Videre spesifikasjoner på maskinen er: CPU: 2.9 Ghz RAM: 512 MB Skjermkort: Geforce FX 5600 (256 MB) Skjønner ingen ting. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har du lagt inn den nyeste patchen? vet det var noe problemer med skyggene som gjorde at det lagget på noen pc'er Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hm, nei, har faktisk ikke tenkt på det engang. Skal gjøre det nå og se om det blir noe bedre. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Lasta ned V1.3 patchen fra Ubisofts sine sider, og den var på 16 mb noe som er litt mye for en stakkars med dial up. Desverre får jeg ikke innstallert patchen av en eller annen merkelig grun. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror det er forskjell på den amerikanske og europeiske patchen så se om det fungerer bedre med en fra Europa? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Feilen står tydelig skrevet der. Du har lasta ned den amerikanske patchen, men du trenger den europeiske.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Fant ut det ja. Men er litt dårlig da av Ubisoft å ikke forklare det og bare linke til en patch på deres sider når det er forskjell på de 2 patchene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå