erlend_halvorsen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvordan oppnå suksess? Jeg er kanskje ikke den rette til å gjør en slik post som dette komplett, men jeg kom med ideen og kunne ikke la vere. Håper dere hjelper MYE, kom med alle tips og diskuter når det gjelder "hvordan oppnå suksess". Jeg har ivertfall laget en veldig liten start her nå. Nyttig programmvare: Microsoft Student 2006 er veldig bra programmvare til deg som studerer, du kan "take a tour" på microsoft.com. Denne programmvare samarbeider med Microsoft Office og er ett utrolig bra verktøy for alle som studerer, man har world atlas, veldig komplett leksikon og informasjonskilde, du slipper lange Google søk som kan sende deg til usikre kilder, mattehjelp\matteformler, sjanger og sjangertrett, maler til f.eks N&M Forsøk. Holder du deg innenfor Microsoft 2006 sine rammer så ligger karakteren mellom 5 og 6 med uanntak dyselksi og lignende vansker. Pris rundt 600 nkr. Endret 4. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du høres ut som en pressemelding fra Microsoft. Tror du virkelig at en som ligger mellom 3 og 4 i de fleste fag på magisk vis vil inkassere store mengder toppkarakterer pga. dette programmet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gjør lekser, vær aktiv, vis interesse, smisk (med måte), vær positiv, møt alltid opp, gjør så godt du kan, drit i kulhetsfaktoren og ikke vær redd for å være litt nerdete. EOD, maybe? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) veldig komplett leksikon og informasjonskilde, du slipper lange Google søk Ja, google og wikipedia er noe jeg helst vil slippe; Microsoft Student, sa du? øh, sorry Zethyr. EOD! Endret 5. oktober 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Du høres ut som en pressemelding fra Microsoft.Tror du virkelig at en som ligger mellom 3 og 4 i de fleste fag på magisk vis vil inkassere store mengder toppkarakterer pga. dette programmet? Ikke magisk men med vanlig innsats Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Tråden virker litt diffus, er det snakk om suksess på skolen, i studier, i jobbsøking, i arbeidslivet, i ekteskapet eller mer generelt? Så langt virker det skole-sentrert, og da er mitt hovedråd å stoppe opp under lesning og studier og spør deg selv hva det du nettopp leste eller hørte faktisk betyr, impliserer, kan brukes til osv. Med refleksjoner blir ting mer interessante og givende. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Gjør lekser, vær aktiv, vis interesse, smisk (med måte), vær positiv, møt alltid opp, gjør så godt du kan, drit i kulhetsfaktoren og ikke vær redd for å være litt nerdete. EOD, maybe? tror dette oppsumerer det meste.... Og tren også, for da kan du kompangsere for tapt kulhetsfaktor.. N.B dette gjelder gutter.. fraråder jenter fra å trene mye, men det er bare pga at jeg er traumatisert etter å ha sett kvinnelige kroppsbyggere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå