0lav Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! For de som ikke har en 30gigs.com invitasjon/mail konto men har lyst på det: For å få en invitasjon så går dere til www.megaspill.net og registrere dere, når dere er registrert så logger dere inn og trykker på email på menyen også på gmail eller 30gigsmail ettersom hvilken invitasjon dere vil ha (dere kan få begge også..) dær skriver dere inn emailen dere vil at invitasjonen skal bli sendt til, og da vil dere få en invitasjon!.. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hmm noen som har lyst til og sende en invite til meg gidder ikke registrere meg på megaspill.net Endret 4. oktober 2005 av M-J Lenke til kommentar
0lav Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Skulle ha sendt jeg hvis jeg hadde hadt igjen flere:P Men det tar ikke så lang tid å registrere seg på megaspill.net :P Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har fiksa meg det nå hvertfall har 6 innvites om noen vil ha Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 har fiksa meg det nå hvertfall har 6 innvites om noen vil ha Sendt deg pm Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 har 6 invites om noken har lyst på Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Da fikk jeg invite fra Antipop (Takk ) Så... Jeg har invites hvis noen vil ha! Edit: Til dere som vil ha invite, så må dere sende PM med emailadresse Endret 6. oktober 2005 av Flanger Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har et par invites hvis noen vil ha send meg en PM Lenke til kommentar
The zero Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 30GB er da ingenting!! På http://www.mailnation.net/ får du 1000GB! Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hmmm..... Hvilke konklusjoner kan vi trekke fra det..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå