thomassit0 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 men vi får da vel bare engelsk versjon uansett så det er vel ikke noe poeng for dem å utsette det i norge når vi skal ha samme versjon som UK? Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har ventet så lenge på dette spillet.. hver dag er som et smerte helvete.. nå frister det meg å laste det ned når det kommer ut på visse sider.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg kommer nok til å laste det ned og, er for fristende når du vet du kan få tak i det lenge før. de burde seriøst planlegge litt bedre så de kan lansere alle spill samtidig. nytter ikke når noen spill har opptil 3-4 uker mellom US og EU release, og så sitte og klage på nedlasting.. Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 frister å laste det ned. mene vist alle i eurpa gjer da. tapter dei masse penger, og da kommer da ikkje fleire black and white spill, Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 frister å laste det ned. mene vist alle i eurpa gjer da. tapter dei masse penger, og da kommer da ikkje fleire black and white spill, De driver å planlegger Black and white 5 allerede. Les mer her. Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 frister å laste det ned. mene vist alle i eurpa gjer da. tapter dei masse penger, og da kommer da ikkje fleire black and white spill, De driver å planlegger Black and white 5 allerede. Les mer her. mene vist det er mongen som lastet da ned så gidder dei ikkje å lage fleire for da var som mongen som lasta ned 2en Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 frister å laste det ned. mene vist alle i eurpa gjer da. tapter dei masse penger, og da kommer da ikkje fleire black and white spill, De driver å planlegger Black and white 5 allerede. Les mer her. mene vist det er mongen som lastet da ned så gidder dei ikkje å lage fleire for da var som mongen som lasta ned 2en Skuld på EA som ikkje klarar å lansere alt samme dag. Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 siden me må venta så mykkje lengre en dei andre. bør me få noke ekstra billigare eller nokesånt Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 siden me må venta så mykkje lengre en dei andre. bør me få noke ekstra billigare eller nokesånt Hehe. det kommer nokk aldri til å skje med noe spill Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 korfor må me får ein versjon med tysk og fransk språk på. kan me ikkje bare få rein engelsk versjon, dei er så overlegne på språket sitt ser ikke ut som om det var dette som var problemet, da det allerede er tyskere med black & white 2. http://lionsource.planet-multiplayer.de/co...chment-1781.jpg frister å kansellere bestillingen fra cdon, og heller ta det på play. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) jeg fikk høre at det var noe med en key til det dyret som bare egentelig skulle være med Collectors Edition. det var en feil eller noe med den så den trengte ikke key så alle kan bare laste ned det dyret"the tiger". tror det var noe med det. skjønnte det ikke helt. Endret 5. oktober 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det var det at man bare kunne skrive inn masse 1-tall på siden hvor man kunne laste ned tigeren så alle fikk lastet den ned. dette er nå fikset på. det skal ikke ha noe med selve produktet å gjøre! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Vi i Europa bør ihvertfall få spillet på DVD når vi må vente en uke lengre! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 vi får det, og det har vel vært planen hele tiden Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 nå er da den 6. kunne hat fått da i dag. mene neida. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Der kom det ut en torrent av dette spillet. jeg har bestillt det men skal også laste ned å teste ut ting før jeg begynner for fullt på mitt eget:P. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 zeOx[' date=05/10/2005 : 15:56] vi får det, og det har vel vært planen hele tiden Det var jo bra! Lurer på hva som er grunnen til at vi må vente, spillet finnes jo på Tysk allerede, så det er veldig rart hvis det ikke er kommet på de andre språkene ennå. Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 korfor får me da ikkje på norsk black and white 3 skal vera på norsk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Huff, nei, då hadde eg heller bestillt det frå England. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kanskje vi får spillet med nyeste patch installert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg