TST Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 For en drøy måned siden ble det offisielt at Black & White 2 skulle slippes 6. oktober. Nå har EA problemer, og må utsette lanseringen en uke. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er vel bare en ting å si om det... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nokk engang de tåpelige landene som spania, tyskland & frankrike som MÅ ha spill på morsmålet sitt... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor kan ikke vi få spillet? Jeg vil ikke ha det på Tysk! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) herregud! er det mulig!? nå ble jeg utrolig skuffet, og trist jeg blir ikke mer glad i EA nå, for å si det slik Endret 4. oktober 2005 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dette kan føre til dårligere salg! Mange kommer nok til å laste det ned... Edit: En reklame sa at det kom 4 oktober! Hvor kommer det så tidlig? Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) kor står dette da? og er dette er bare i norge? Endret 4. oktober 2005 av HDD09 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jaja, det einaste dette går ut over er salgstal og salgstal. Mange rekk å laste det ned på ei veke. Så ufattelig amatørmessig opplegg skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eg trudde at Noreg fekk same versjonen som Storbrittania. Merkelige greier. Får no håpe at spelet klarer å leve opp til forventningane tiltross for at vi må vente litt lenger. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 kor står dette da? og er dette er bare i norge? Hm, hva spør du egentlig om nå? Har du lest artikkelen denne tråden handler om? :-) Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kor står dette da? og er dette er bare i norge? Hm, hva spør du egentlig om nå? Har du lest artikkelen denne tråden handler om? :-) utesset dei black and white 2 lanseringen kun i norge? Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 kor står dette da? og er dette er bare i norge? Hm, hva spør du egentlig om nå? Har du lest artikkelen denne tråden handler om? :-) utesset dei black and white 2 lanseringen kun i norge? Nei, utsettelsen gjelder ikke bare i Norge. Sitert fra artikkelen: "spillet blir utsatt en uke for alle som ikke bor i USA, Irland eller Storbrittania." Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jaja, det einaste dette går ut over er salgstal og salgstal. Mange rekk å laste det ned på ei veke. Så ufattelig amatørmessig opplegg skal du leite lenge etter. Hvem som helst kan ha spillet på datamaskinen få dager etter release i USA, kanskje samme dagen. Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 seriøst. mongo :cry:gleda meg te detta her, eg laster da ned, eg driter i om da er ulåvligt, Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jeg hadde kjøpt det om det ikke var utsatt.. jaja, deres tap. skal ha det på us release Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 korfor må me får ein versjon med tysk og fransk språk på. kan me ikkje bare få rein engelsk versjon, dei er så overlegne på språket sitt Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ARGH! dette ødela dagen min:S Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå er jeg mildt irritert ja. Lenke til kommentar
HDD09 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 vist me bestiller det fra play.com kor tid får meg da i posten da? da ligger i england Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg