frisk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har et nytt sony hc 90e kamera, når jeg ser opptak på tv er det helt ok men når jeg overfører til pc ble det skuffende dårlig kvalitet...brukte usb kabel. så at man kunne bruke i.link er det kanskje bedre eller har jeg feil innstilling noen plass? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nokon må snart lage ein sticky tråd om dette. Har vorte spurd om veldig mange gonger.... Skal du overføre video i full kvalitet frå DV-kamera til PC, må ein bruke firewire, og kjend som IEEE1394, i.Link og DV-ut/inn. USB kan ikkje brukast til anna enn å overføre bilete/småklipp frå minnekort til PC, eventuelt video i låg kvalitet frå tape til PC. Hadde videokamera-produsentane lagt med ein firewire-kabel med kamera, so hadde kanskje ikkje so mange vorte forvirra. Men i staden sender dei med ein USB-kabel (som ein riktignok treng for å overføre stillbilete då...), og skriv på esken at alt ein treng er i esken... Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hadde videokamera-produsentane lagt med ein firewire-kabel med kamera, so hadde kanskje ikkje so mange vorte forvirra. I så fall måtte de vel lagt ved to firewirekabler, siden de ikke vet om brukeren skal koble kameraet til en stasjonær eller bærbar PC, dvs. om kabelen skal ha fire-pins plugg i begge ender eller fire- og seks-pins plugg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm, tenkte ikkje på det... Dei måtte i so fall ha lagt med eit enkelt 4-->6- eller 6-->4-adapter då... Men det er i det heile ganske usannsynleg at dei gjer noko slikt, so me får leve med det slik det er i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå