Staalkontroll Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tror jeg skal gå for det, ettersom jeg skal invistere i ny maskin snart Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 x1800XT kommer jo ikke før om en måned, og tviler på at det kommer så mange av det til å begynne med. Plukker vel opp et x1800XL kort så fort jeg får bekreftelse på at ATi sine Linux drivere støtter det, så tester jeg litt i Linux-boksen min, hvor jeg også har Windows installert... 6600 kortet som sitter i den maskinen trenger avløsning snart uansett... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Raptor' date='05/10/2005 : 08:44'] x1800XT kommer jo ikke før om en måned, og tviler på at det kommer så mange av det til å begynne med. Plukker vel opp et x1800XL kort så fort jeg får bekreftelse på at ATi sine Linux drivere støtter det, så tester jeg litt i Linux-boksen min, hvor jeg også har Windows installert... 6600 kortet som sitter i den maskinen trenger avløsning snart uansett... WHF en måned? Trodde det skulle komme ut med engang ATI lanserte de nye X1800 korta jeg? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ser nå ut til at dem er rett rundt hjørnet. Graphics card makers are ready to ship R520- and RV515-based products, following ATI’s official release, according to sources at the makers. RV530-based graphics cards will be volume shipped at the end of this month, indicated the sources. http://www.digitimes.com/news/a20051005A7033.html Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kommer ikke til å vurdere dette kortet med det første. Venter og ser på ytelse vs. pris. Dessuten tviler jeg på at det blir tilgjengelig før om et et par måneder.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Siden jeg ikke har PCIe, og ingen planer om å oppgradere til det før til neste år, får jeg putre videre med mitt 6800GT en stund til. Med mindre jeg skulle få anfall og kjøpe et PCIe-system i den nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Nope ble ikke noe ATi gitt. Lest mellom en bunch tester, ikke mye å hente der gitt x1800xl yter likt med 7800gt og koster mer x1800xt kommer ikke før novmember å blåste på ingen måte av meg hatten Fro ønske meg noe annet til jul da som nevnt mulig en artig liten x360 Edit:blandet ati og nvidia Endret 5. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bortsett i fra at F.E.A.R virker som en kjempegod ATI-kompis, så er de andre benchmarkene forhodsvis platte å se på. Vel å merke har X1800XT bare 16 pipelines, men virker å ta det igjen på klokkefrekvens. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 JES endelig kommer det... har venta bra lenge...ska kjøpe d mengang Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 JES endelig kommer det... har venta bra lenge...ska kjøpe d mengang Ifølge noen av reviewene blir ikke X1800XT tilgjenglig før november måned. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har bestemt meg, nix X1800 på meg! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skuffende. ATI må imponere mer med neste generasjon for å få meg som kunde. Med mindre nV driter på draget da... Men det blir vel ca. 5-6måneder fra nV slapp 7800GTX til vi får tak i X1800XT. Slik jeg ser det, burde X1800XT prestere mye bedre når det kommer ut så lenge etter. De burde være litt flau. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skuffende. ATI må imponere mer med neste generasjon for å få meg som kunde. Med mindre nV driter på draget da... Men det blir vel ca. 5-6måneder fra nV slapp 7800GTX til vi får tak i X1800XT. Slik jeg ser det, burde X1800XT prestere mye bedre når det kommer ut så lenge etter. De burde være litt flau. tja.. i følge benchmarkene så vinner jo 1800XT i alle spill da.. satified? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skuffende. ATI må imponere mer med neste generasjon for å få meg som kunde. Med mindre nV driter på draget da... Men det blir vel ca. 5-6måneder fra nV slapp 7800GTX til vi får tak i X1800XT. Slik jeg ser det, burde X1800XT prestere mye bedre når det kommer ut så lenge etter. De burde være litt flau. tja.. i følge benchmarkene så vinner jo 1800XT i alle spill da.. satified? Husk at du tester et 512Mb kort mot et 256Mb kort... Bør vel se hvordan 512Mb versjonen av 7800GTX gjør det... Varierer også på om de bruker de nye ForceWare 80-serie driverene Aller viktigst: 7800GTX kan du kjøpe idag... x1800XT er ikke tilgjenglig før om tidlist en måned... For øyeblikket er x1800XT et ekte Press Edition kort! :!: Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skuffende. ATI må imponere mer med neste generasjon for å få meg som kunde. Med mindre nV driter på draget da... Men det blir vel ca. 5-6måneder fra nV slapp 7800GTX til vi får tak i X1800XT. Slik jeg ser det, burde X1800XT prestere mye bedre når det kommer ut så lenge etter. De burde være litt flau. tja.. i følge benchmarkene så vinner jo 1800XT i alle spill da.. satified? La meg informere om at det er feil... Sier du det igjen, lyver du. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 tja.. i følge benchmarkene så vinner jo 1800XT i alle spill da.. satified? Tror kanskje du skal lese en benchmark eller to før du tar ting ut av luften. Dette er jo veldig feil. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 tja.. i følge benchmarkene så vinner jo 1800XT i alle spill da.. satified? Tror kanskje du skal lese en benchmark eller to før du tar ting ut av luften. Dette er jo veldig feil. hehe. dant det ut selv da jeg så de "freshe" benchmarkene.. skal ikke være så sta at jeg holder på det.. så jeg sier unskyld men synes alikavell X1800XT kortet gjør det veldig bra... imo Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Med det første blir det iallefall uaktuelt. 4k for et skjermkort er altfor mye! Bortkasta penger. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Med det første blir det iallefall uaktuelt. 4k for et skjermkort er altfor mye! Bortkasta penger. hehe nei da 4k huh? 8k for skjermkort for meg da Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 For all del, X1800 er jo bra det! Det skal ikke stå på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå