Gå til innhold

Hvor mange har tenkt seg x1800xt?

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

x1800XT kommer jo ikke før om en måned, og tviler på at det kommer så mange av det til å begynne med.

Plukker vel opp et x1800XL kort så fort jeg får bekreftelse på at ATi sine Linux drivere støtter det, så tester jeg litt i Linux-boksen min, hvor jeg også har Windows installert... 6600 kortet som sitter i den maskinen trenger avløsning snart uansett... :yes:

Lenke til kommentar
Raptor' date='05/10/2005 : 08:44'] x1800XT kommer jo ikke før om en måned, og tviler på at det kommer så mange av det til å begynne med.

Plukker vel opp et x1800XL kort så fort jeg får bekreftelse på at ATi sine Linux drivere støtter det, så tester jeg litt i Linux-boksen min, hvor jeg også har Windows installert... 6600 kortet som sitter i den maskinen trenger avløsning snart uansett... :yes:

WHF en måned? :realmad: Trodde det skulle komme ut med engang ATI lanserte de nye X1800 korta jeg?

Lenke til kommentar

:thumbdown: Nope ble ikke noe ATi gitt.

Lest mellom en bunch tester, ikke mye å hente der gitt

x1800xl yter likt med 7800gt og koster mer

x1800xt kommer ikke før novmember å blåste på ingen måte av meg hatten

Fro ønske meg noe annet til jul da

som nevnt mulig en artig liten x360 ;)

Edit:blandet ati og nvidia

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Skuffende.

ATI må imponere mer med neste generasjon for å få meg som kunde. Med mindre nV driter på draget da...

Men det blir vel ca. 5-6måneder fra nV slapp 7800GTX til vi får tak i X1800XT. Slik jeg ser det, burde X1800XT prestere mye bedre når det kommer ut så lenge etter.

De burde være litt flau.

Lenke til kommentar
Skuffende.

ATI må imponere mer med neste generasjon for å få meg som kunde. Med mindre nV driter på draget da...

Men det blir vel ca. 5-6måneder fra nV slapp 7800GTX til vi får tak i X1800XT. Slik jeg ser det, burde X1800XT prestere mye bedre når det kommer ut så lenge etter.

De burde være litt flau.

tja.. i følge benchmarkene så vinner jo 1800XT i alle spill da.. satified? ;)

Lenke til kommentar
Skuffende.

De burde være litt flau.

Husk at du tester et 512Mb kort mot et 256Mb kort... Bør vel se hvordan 512Mb versjonen av 7800GTX gjør det...

Varierer også på om de bruker de nye ForceWare 80-serie driverene

Aller viktigst: 7800GTX kan du kjøpe idag... x1800XT er ikke tilgjenglig før om tidlist en måned...

For øyeblikket er x1800XT et ekte Press Edition kort! :!:

Lenke til kommentar
Skuffende.

De burde være litt flau.

La meg informere om at det er feil...

Sier du det igjen, lyver du.

Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Tror kanskje du skal lese en benchmark eller to før du tar ting ut av luften. Dette er jo veldig feil.

hehe. dant det ut selv da jeg så de "freshe" benchmarkene.. skal ikke være så sta at jeg holder på det.. så jeg sier unskyld :)

men synes alikavell X1800XT kortet gjør det veldig bra... imo :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...