simalarion Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvor mange er rimlige sikkre på at de skall skaffe seg x1800xt? (som vill si at dere kommer til å kjøpe det om ikke pris kontra ytelse viser seg helt fatal alikevell) Jeg har fått opp litt tro igjen på Ati sist dagene og kortet skall lanseres i morgen, tanken er ikke bare å se hvor mange på forumet som går for 1800xt men muligheten for å gå sammen å kjøpe hos en webshopp som ønsker å gi litt rabatt. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det ryktes at XT ikke vil bli tilgjengelig før 5. nov. Uansett, her til lands er det usannsynlig at vi får særlig store opplag til å begynne med, tror sjansen for rabatt er liten. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Om de ryktene stemmer ja. Om de på den andre siden klarer å levere denne gang (feks 7800gtx har vært fult opp overarlt) er jeg sikker på at mange webshopper er intresert. Uansett - først å fremst kan de som ønsker å kjøpe dette kortet gi et lite pip, så får vi i ettertid se hvor mange kort som kommer seg til Norge før jul. dumt at ikke vi som har kjøpt gtx gjordet dette Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg har lyst på dersom det blir så bra som jeg tror.. Men tror ikke det blir med det første.. Da blir det ny maskin med PCIe og alt og det blir litt for dyrt Endret 4. oktober 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror nok jeg går for det skjermkortet =) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk i min 40k PC Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk i min 40k PC 40k til pc?! jaja, 10k berre på skjermkort Endret 4. oktober 2005 av Elensar Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk i min 40k PC 40k til pc?! jaja, 10k berre på skjermkort seffern.. er CA 60% ferdig i sparingen 2 måneder til kanskje.. så er jeg i boks Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk i min 40k PC 40k til pc?! jaja, 10k berre på skjermkort seffern.. er CA 60% ferdig i sparingen 2 måneder til kanskje.. så er jeg i boks Hmm.. hadde en kollega som brukte 60k på en pc engang. Mener å huske det var en Pentium 120 Mhz Husk at tiden går fort i dataverden. Men, men.. sikkert skikkelig morsomt en stund i alle fall Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk i min 40k PC 40k til pc?! jaja, 10k berre på skjermkort seffern.. er CA 60% ferdig i sparingen 2 måneder til kanskje.. så er jeg i boks Hmm.. hadde en kollega som brukte 60k på en pc engang. Mener å huske det var en Pentium 120 Mhz Husk at tiden går fort i dataverden. Men, men.. sikkert skikkelig morsomt en stund i alle fall hehe.. det er jo min hobby da.. så det er jo veldig artig og drive på med deg.. og bruke litt peng på det akkurat det samme for bil fan.. de elsker og gjøre ditt og datt på bilen (en hobby).. akkurat det samme hos meg, bare at det gjelder PC gleder meg på min nye "next gen" pc Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke noe x1800 kort på meg nei... Kjøper ikkje nytt highend kort før jeg kjøper ny pc. Og det blir ikke før PC'ene tar igjen X360 på grafikken... Så rundt juletider neste år kanskje? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke noe x1800 kort på meg nei... Kjøper ikkje nytt highend kort før jeg kjøper ny pc. Og det blir ikke før PC'ene tar igjen X360 på grafikken... Så rundt juletider neste år kanskje? Blir vel 360 på meg også ja.. Får mye spilleglede for 3500 kr.. Mindre enn et high-end skjermkort.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 x360 spec Ser ut som der har rett, ser ut som noe nærmere r580 i den boksen?, til 3500kr med usb 2.0 porter til å smekke på mine eskterne 200gb disker. hmm mulig jeg går for en konsoll denne gangen Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) XBoX 360 VPU'en (C1/Xenos) er en overlegen (I mine øyne) arkitektur i forhold til dagens GPU/VPU'er. Endret 4. oktober 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) mpx 3300kr Ser det, og det koster samme som gt - pro(de nye), Himmel å hav var ikke klar over dette, så sitter vi å venter på en "dårligere" brikke som sannsynligvis ikke kommer i noe kvantum før over jul til 4000-5000kr. Bestiller meg en slik box jeg så for gtx en stå å kose seg i pcen Endret 4. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har ingen planer om å kjøpe meg dette kortet med en gang, har et 6800Ultra nå og det holder nok en stund. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Blir Xbox 360 paa meg mens jeg venter paa R580'en. Tror kanskje jeg klarer aa vente om ikke Quake 4 blir for fristende. Haaper Civilization 4 skal holde meg gaaende til R580, eller i det minste x1800xt korta, blir tilgjengelig. Maa ha noe som duger i 1920x1200... Sukk. Tekno-avhengigher er kjipt... - Per Christian Endret 5. oktober 2005 av Flippo Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 [sukk. Tekno-avhengigher er kjipt...] Så sant som det er sagt. Hvis jeg ikke putter i noen nye dimsedutter i pcen hver gang jeg får lønning får jeg abstinenser som en drøgis uten drøgs Lenke til kommentar
graks Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 blir nok og kjøpe med x1800xt i des eller januar.ble skuffet over specs på x1800xl som var det kortet jeg hadde tenkt meg,men da valgte jeg x1800xt i steden for det 6600gt som jeg har nå. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er i tvil - ønsker meg A8N32-SLI som hovedkort og bør vel derfor gå for et GeForce-kort, men samtidig er jeg i tvil pga erfaringer med at ATI er bedre på videoprosessering enn nVidia. nVidia kan jo selvsagt ha blitt bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå