Gå til innhold

Hvor mange har tenkt seg x1800xt?

simalarion

Anbefalte innlegg

Hvor mange er rimlige sikkre på at de skall skaffe seg x1800xt? (som vill si at dere kommer til å kjøpe det om ikke pris kontra ytelse viser seg helt fatal alikevell)

Jeg har fått opp litt tro igjen på Ati sist dagene og kortet skall lanseres i morgen, tanken er ikke bare å se hvor mange på forumet som går for 1800xt men muligheten for å gå sammen å kjøpe hos en webshopp som ønsker å gi litt rabatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de ryktene stemmer ja.

Om de på den andre siden klarer å levere denne gang (feks 7800gtx har vært fult opp overarlt) er jeg sikker på at mange webshopper er intresert.

Uansett - først å fremst kan de som ønsker å kjøpe dette kortet gi et lite pip, så får vi i ettertid se hvor mange kort som kommer seg til Norge før jul.

:hmm: dumt at ikke vi som har kjøpt gtx gjordet dette

Lenke til kommentar
Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk :) i min 40k PC :)

40k til pc?! :dontgetit:

jaja, 10k berre på skjermkort :p

seffern.. er CA 60% ferdig i sparingen :thumbup: 2 måneder til kanskje.. så er jeg i boks ;)

Hmm.. hadde en kollega som brukte 60k på en pc engang. Mener å huske det var en Pentium 120 Mhz :p Husk at tiden går fort i dataverden. Men, men.. sikkert skikkelig morsomt en stund i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Seff skal jeg ha det kortet! skal ha 2 stk :) i min 40k PC :)

40k til pc?! :dontgetit:

jaja, 10k berre på skjermkort :p

seffern.. er CA 60% ferdig i sparingen :thumbup: 2 måneder til kanskje.. så er jeg i boks ;)

Hmm.. hadde en kollega som brukte 60k på en pc engang. Mener å huske det var en Pentium 120 Mhz :p Husk at tiden går fort i dataverden. Men, men.. sikkert skikkelig morsomt en stund i alle fall ;)

hehe.. det er jo min hobby da.. så det er jo veldig artig og drive på med deg.. og bruke litt peng på det :yes:

akkurat det samme for bil fan.. de elsker og gjøre ditt og datt på bilen (en hobby).. akkurat det samme hos meg, bare at det gjelder PC ;)

gleder meg på min nye "next gen" pc :love:

Lenke til kommentar
Ikke noe x1800 kort på meg nei...

Kjøper ikkje nytt highend kort før jeg kjøper ny pc. Og det blir ikke før PC'ene tar igjen X360 på grafikken... Så rundt juletider neste år kanskje?

Blir vel 360 på meg også ja.. :D Får mye spilleglede for 3500 kr.. Mindre enn et high-end skjermkort..

Lenke til kommentar

mpx 3300kr

Ser det, og det koster samme som gt - pro(de nye), Himmel å hav var ikke klar over dette, så sitter vi å venter på en "dårligere" brikke som sannsynligvis ikke kommer i noe kvantum før over jul til 4000-5000kr.

Bestiller meg en slik box jeg :thumbup: så for gtx en stå å kose seg i pcen

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Blir Xbox 360 paa meg mens jeg venter paa R580'en. Tror kanskje jeg klarer aa vente om ikke Quake 4 blir for fristende. Haaper Civilization 4 skal holde meg gaaende til R580, eller i det minste x1800xt korta, blir tilgjengelig. Maa ha noe som duger i 1920x1200...

Sukk. Tekno-avhengigher er kjipt...

-

Per Christian

Endret av Flippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...