thomasnk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Heisann! Grafikk er dessverre ikke min sterke side. Så jeg hadde håpet noen kunne lage en logo til min webside. Info: Størrelse: 200px * 100px På logoen skal det stå thomasnk.net Logoen må også passe godt inn på dette forumet Jeg kan dessverre ikke gi noen betaling for logoen, men jeg kan tilby link til din webside. Da håper jeg noen kan prøve seg. Endret 8. oktober 2005 av thomasnk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Visuell kreativitet. Samt 3-ordsregelen. Lenke til kommentar
thomasnk Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Takk for forslaget Jonas Drange. Men skal ikke stå "nett forum" i logoen, kun thomasnk.net Er bare og komme med flere ønsker folkens. Den personen som lager en logo jeg kommer til og bruke, kan også få bannervisninger på forsiden av thomasnk.net om ønskelig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Da tar jeg lønsj. Pent.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tråd flyttes fra wds til visuell kreativitet. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jonas Drange absolutt brukbart, enkel og grei Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Veldig fin logo Drange kom med.. Kunne framhevet webadressen litt mer, men ellers passa fargene også fint inn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 her er mitt bidrag Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg fikk så mye positiv tilbakemelding, at jeg prøver meg igjen. Denne gangen med litt grafikk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 OMFGLOL ROFL LIZZOM!!! såååååå bra da! :grin: :grin: Seriøst: ditt første var bedre Lenke til kommentar
thomasnk Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Da tar jeg lønsj. Kunne du prøvd og fjerne "nett" Slik at det kun står forum øverst og thomasnk.net under? Denne var flott. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Tok meg friheten Endret 14. oktober 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Tok meg friheten Da kunne du jo lest meldingen hans, og fjernet "nett" i stedet for å fjerne "forum"... Endret 14. oktober 2005 av medi8or Lenke til kommentar
thomasnk Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 ruzlebiFf joda flott det, bare du kunne fjernet "nett" i stede for "forum" Slik at logoen blir seende ut slik: Forum thomasnk.net Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det er det minste problemet Men er trådstarter forøyd men den logoen da? Jeg liker den veldig godt Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Edit: Var noen før... Endret 15. oktober 2005 av ett Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kult Jeg har ikke vært online på lenge, så beklager at jeg ikke endret dette selv. Lenke til kommentar
thomasnk Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er det minste problemet Men er trådstarter forøyd men den logoen da? Jeg liker den veldig godt 5009747[/snapback] Takk for at du tok deg tid til og fikse dette for meg. Og ja, er veldig fornøyd med denne. Så da må jeg si tusen tusen takk til Jonas Drange og bror_bror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå